• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Sphinkx

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Hey   Ik ben ook terug van de partij. Ik ben ook op verschillende andere fora actief zoals dvd.nl; dvdforum.nl en vooral 9lives.be   Laatste tijd wel iets minder tijd dus mijn aantal posts op alle fora hebben een sterk dalende trend
1f609.png
  Probleem van het huidige forum is dat het verlopig nog blocked is op mijn werk. Dus minders kans veel te posten hier jammer genoeg. Hopelijk wordt tapatalk snel ondersteund
1f61b.png
  Als werk ben ik de finance lead van een bedrijf in Erpe-Mere. Hobby's zijn uiteraard HT en alles daar rond. Verder heb ik een typische winterhobby: Skien. Mijn typische zomerhobby is duiken en fietsen. Reizen is de hobby dat ik het ganse jaar door kan en wil doen. Al verschillende mooie reizen gedaan en momenteel ben ik aan het denken dit jaar naar Brazilie te gaan. Maar verlopig nog geen ticket geboekt. Hopelijk zal dit nog deze week gebeuren
1f61b.png
.   Mijn set-up ga ik hier binnenkort uiteraard terug posten.
1f61b.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Veel overeenkomende hobbys en fora die ik bezoek
263a.png
M'n neef woont ook in erpe-mere
263a.png
(treinbestuurder)
 
Laatst bewerkt door een moderator: