• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Star Wars: The Clone Wars - The Lost Missions

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Weet er iemand of de bluray box van "The Lost Missions" ook met NL ondertitels gaat verschijnen? Ik zie dat ie op Amazon.de al te koop is. Dat zou zeker een optie zijn. Persoonlijk kom ik met Engelse of geen ondertitels ook wel toe. Het zou toch leuk zijn moest ik een versie met NL subs kunnen vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Ik zit er ook op te wachten maar het is twijfelachtig of er een uitgave met NL ondertitels zal komen. Op dvd.nl zegt men het volgende:

Doordat Lucasfilm door Disney is gekocht ligt de distributie van het zesde seizoen niet meer bij Warner Bros, dat wel veel TV series in Nederland op Blu-ray uitbrengt, maar bij Disney dat sinds Lost hier geen TV series meer op Blu-ray heeft uitgebracht.

Ik ga dus nog even de kat uit de boom kijken. Volgens amazon.de heeft de Duitse uitgave wel Engelse ondertitels.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ja, ik denk dat ik uiteindelijk voor de Duitse release ga. Engelse subs zijn voldoende voor mij, als ik al subs op zet.

Zou "Rebels" ook niet met NL ondertitels uitkomen dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Ik wacht het ook nog even af. Ik kan mij niet inbeelden dat er geen NL versie komt van Rebels, aangezien ze ook ingesproken is met NL stemmen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ja, ik heb er 3 minuten van gezien. Afschuwelijk!!(die NL dub) Maar dat doet inderdaad wel hopen dat er ooit een BD box van komt met NL ondertitels.
 
Laatst bewerkt door een moderator: