• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Telenet

filmen

Member
12 dec 2014
126
0
19
Vraagje

Ik kijk beneden tv via telenet digicorder

Nu is mijn vraag kan ik boven ook naar tv kijken op de projector en hoe moet ik het dan doen?

Heb boven enkel draadloos internet Heb iets gehoord over yellow tv of is dit niet mogelijk?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.677
207
73
Je hebt dus geen "coax"' kabel tot boven liggen ? Je kan boven wel ne PC/Laptop zetten met een HDMI-out en dan inderdaad via Yellow TV kijken.

Met een goed Wifi verbinding moet dat wel lukken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Een Telenet digi-box zou dit probleem voor je kunnen oplossen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

filmen

Member
12 dec 2014
126
0
19
Nee geen coax <woltlab-metacode data-name="sub" data-attributes=""></woltlab-metacode> <woltlab-metacode data-name="sub" data-attributes=""></woltlab-metacode> <woltlab-metacode data-name="sub" data-attributes="">Ja zal dan eerder een laptop worden ben toch van plan als mijn computer het begeeft hem te vervangen door een laptop en dan zet ik die even boven </woltlab-metacode> <woltlab-metacode data-name="sub" data-attributes=""></woltlab-metacode> <woltlab-metacode data-name="sub" data-attributes="">Extra Digibox bijkopen/huren zie ik niet zitten </woltlab-metacode> <woltlab-metacode data-name="sub" data-attributes="">als er is een goede film op tv is kan in die dan op het groot scherm zien he </woltlab-metacode> <woltlab-metacode data-name="sub" data-attributes="">Maar dit gebeurt maar zelden </woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
jvanhambelgium zei:
Als er natuurlijk ne coax tot boven gaat hé ...
Dacht dat dit voor een Digi-box niet echt nodig was of toch...? Anders moet het inderdaad met de Coax-kabel naar boven of een oplossing via de Marmitek-stuff.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.677
207
73
filmen zei:
dat gaat ook met zo' n adapter heb deze nu ook
Tja, met zo'n dure Marmitek GigaView 821/HDTV Anywhere ofzo zou je kunnen proberen. Je koopt/huurt een 2e Digibox en laat die beneden staan en sluit aan aan de HDMI-transmitter. De HDMI-receiver zet je op zolder met daaraan je projector/TV. Je kan met de Telenet afstandsbediening boven werken, signaal gaat over de Marmitek wireless terug naar berenden en schakelt je Digibox/Digicorder.

En dan maar hopen dat er genoeg signaal is...

De GigaView 821 gaat het niet trekken (tot 15meter indien niet in dezelfde ruimte) De HDTV Anywhere ...die spreekt over "whole house coverage" dus dat kan je proberen...is wel 330 euro natuurlijk ...
 
Laatst bewerkt door een moderator: