• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

The Hunger Games 3.2: Mockingjay part 2

Werner

Active Member
19 feb 2013
2.086
20
41
The Hunger Games 3.2: Mockingjay part 2
8344-6.jpg


<woltlab-quote data-author="DVDinfo.be" data-link="http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=8268">
Van het enigszins surrealistische toernooi op leven en dood uit de eerste film, waarin de laureaten eerst in haute couture worden gestoken om vervolgens de arena te betreden, is al lang geen sprake meer.

http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=8344 </woltlab-quote>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Mooie review!

Ik keek wel enorm uit naar deze release. Maandag was ik in de MediaMarkt, waar ze juist waren begonnen met het etaleren van de blu-rays en DVDs. Direct eentje meegenomen en diezelfde avond nog bekeken. In zekere zin bleef ik met part 2 toch een beetje op mijn honger zitten - ook ik had het gevoel dat het deel door het Capitool wat aan de lange kant was, waardoor mijn aandacht eerlijk gezegd wat begon af te dwalen. Om dan plots alles precies in het laatste kwartier uit de doeken te moeten doen. Ik snapte zeker wel waar het naar toe ging gaan, maar ik miste precies toch ook wel een beetje structuur. Een slechte film vond ik het zeker niet.

Ik ben ook blij om te lezen dat ook jij sommige scenes als veel te donker ervoer. Zelf begon ik zeer sterk te twijfelen of mijn projector instellingen niet fout stonden waardoor een enorme hoeveelheid black crush optrad. Andere (lichtere) scenes waren dan weer prachtig!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Deze wel een Atmos track van Belga, denk dat dit een primeur is
263a.png


Helaas wel een lage bitrate zoals Werner aangeeft in de review. Denk dat ik toch maar voor de UK editie zal gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator: