• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

X-box One

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
</strong>

<strong>Microsoft zou de nieuwe Xbox naast met een hdmi-uitgang ook hebben uitgerust met een hdmi-ingang. Hierdoor kan de console een settopbox aansturen en op de aangesloten televisie een overlay tonen bovenop live tv-beelden.
1215948924.jpg
Dat meldt The Verge op basis van anonieme bronnen. De opvolger van de Xbox 360, die mogelijk op 21 mei wordt gepresenteerd, zou net als veel Google TV-apparaten beschikken over een hdmi-ingang. Daar kan de gebruiker zijn settopbox op aansluiten, waarna de console vervolgens via de hdmi-uitgang aan een hdtv wordt gekoppeld.


Het 'doorlussen' maakt het mogelijk om de bovenop live tv-beelden afkomstig van de settopbox een overlay te tonen. Volgens The Verge heeft Microsoft vergaande plannen om gebruik te maken van deze mogelijkheid en werkt het daarbij samen met diverse contentpartijen. Bij de marktintroductie van de nieuwe Xbox-console zou er niet nader beschreven basisfunctionaliteit voor de overlay-feature beschikbaar komen, waarna Microsoft het aantal ondersteunde settopboxen en diensten later verder wil vergroten. Ook zou Microsoft nog werken aan een Xbox-console waarin de functionaliteit van een settopbox is ge?ntegreerd, maar deze uitvoering zou op zijn vroegst pas begin 2014 beschikbaar komen.


Microsoft zou ook de meegeleverde Kinect-controller inzetten voor nieuwe functionaliteit. Zo zou het beeld kunnen pauzeren als de kijker wegkijkt dankzij de detectie van oogbewegingen. Ook kan de vernieuwde Kinect-controller meerdere personen tegelijkertijd herkennen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ze zullen nooit aan de playstation kunnen typen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Omdat het altijd al zo is geweest, heb ze altijd al beide gehad en is gewoon over ganse lijn een pak minder. Heb het dan puur over gamen e, voor al de rest heb ik ander gerief...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Xbox One komt in november op de markt voor 499 euro

Door Dimitri Reijerman, maandag 10 juni 2013 20:04, views: 4.658
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik wacht wel even op de ps 4
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth


Microsoft schrapt 'always on' en drm bij Xbox One

<div style= Door Paul Hulsebosch, woensdag 19 juni 2013 23:35, views: 18.051
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Microsoft stelt release Xbox One in Nederland en Belgi
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Wie heeft hem al? Hoe bevalt hij sphinkx?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Ik heb hem dus. Wel nog maar 1 game. Fifa 14. Helaas nog niet veel tijd gehad om op te spelen. In principe kan je via HDMI passthrough aansluiten met je digicorder of bv HTPC met XBMC. Maar dat wou precies niet zo goed werken met mij want ik kreeg maar geen beeld. Zou ik nog eens moeten op zoeken maar volgens mij is dat ook niet zo interessant want dat zou betekenen dat telkens je Digicorder of HTPC moet blijven opstaan.   Hopelijk vantweekend nog wat meer kunnen testen. Ben wel aan het rondkijken of nog extra game te kopen. Daarbij denk ik vooral aan Forza.   De voice control is wel leuk
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Xbmc heeft ook voice control he, als ge da leuk vindt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Dat is leuk voor op en af te zetten bv. Voor snel naar de menu te gaan. Maar ik zou dat zeker niet voor alles gebruiken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Dat was te denken he.. Bijna identieke hardware..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth


'Xbox One komt mogelijk nog later naar Nederland en Belgi
 
Laatst bewerkt door een moderator: