• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

5.1 Home Theater

Filip Delmotte

New Member
24 jan 2014
21
0
4
Goh ik heb het nogal voor B&W speakers, maar ik moet nog iets meer research doen want bij audio komt kei veel meer te kijken dan het scherm zelf. Ik weet nog altijd niet goed wat voor speakers ik moet nemen, het mag ook niet te groot zijn ook niet.. Zijn er hier mensen die bv niet zon grote centers hebben maar toch heel goede resultaten, want zo een grote center kan ik echt niet kwijt. Voor de versterker denk ik wel dat ik voor een Marantz gaat, ziet er leuk het maar toch heel modern ^^.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Een center is absoluut belangrijk. De meeste stemmen komen hier ook door. Bij audio heb je geen scherm lol   Wat betreft sub, is die tweedehands SVS geen optie? Heb je dat al, en ga je je oren niet geloven. Hoe groot is die center dan wel waarover je spreekt? Welk model?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik snap het probleem eigenlijk niet goed. Als hij op de voet staat, kun je toch net daaronder ene plaatsen. Indien hij echt voor beeld komt kun je ofwel tv omhoog hangen, ofwel misschien in meubel center plaatsen of ander meubel kopen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Filip Delmotte

New Member
24 jan 2014
21
0
4
Goh welk model, no idea eigenlijk.. Binnenkort ga ik met de vriendin terug naar Stereorama en dan ga ik alles eens opschrijven, dan hebben jullie zelf een idee.. Maar tis de bedoeling dat ik de center toch wel voor de tv krijg, maar bij Stereorama waren dat al serieus blokken.   Goh het probleem Stijn, is dat er ook nog een vriendin is die samenspraak wilt over het interieur en ze wilt ook niet dat het "overheerst" :p   Die center die overheerste serieus...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Filip Delmotte

New Member
24 jan 2014
21
0
4
Als het aan mijn vriendin zou afhangen bleef de Bose
1f61b.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Als je niet weet welk model, hoe kun je dan weten dat het niet onder je tv past? Als je de focal 700cc center bekijkt, overheerst zoiets dan? nee toch?   Anders vrees ik moet je naar melkpakjes gaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Als het aan mijn vriendin zou afhangen bleef de Bose
1f61b.png
  Tot wanneer ze iets anders hoort.. Mijn vrouw was ook TEGEN Maar nu zegt ze zelf, HEMELSBREED verschil
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Filip Delmotte

New Member
24 jan 2014
21
0
4
Tot wanneer ze iets anders hoort.. Mijn vrouw was ook TEGEN Maar nu zegt ze zelf, HEMELSBREED verschil
  Wel stijn, daarmee dat ik mijn vriendin ga meenemen bij het volgend bezoek aan Stereorama, dan pakken we wat goede films mee en dan zal ze toch al meer overtuigd zijn
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Filip Delmotte

New Member
24 jan 2014
21
0
4
Ik herriner mij nog toen ik mijn Bose T10 ging aanschaffen, dat een kameraad mij dit ook afraadde en dat hij via zijn vader mij heel goede speakers van Klipsch kon bezorgen, wat vinden jullie van dat merk trouwens?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Goed merk, maar design is afknapper voor mij Vind ze afschuwelijk qua looks
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
+1   Vind ze afschuwelijk lelijk, maar kwam toch telkens mooi geluid uit wanneer ik een demo hoorde.
 
Laatst bewerkt door een moderator: