Koekatsjoe
Member
net gevraagd en is idd een a225c center speaker. 250€ voor 2 a26 + de center. goede deal denk ik.
Bij deze zoek ik dus 4 stevige staanders
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Norstone Stylum zijn prijs/kwaliteit goede staanders - beschikbaar in verschillende hoogtes.Bij deze zoek ik dus 4 stevige staanders
Norstone Stylum zijn prijs/kwaliteit goede staanders - beschikbaar in verschillende hoogtes.
STYLUM 2 | Norstone
Sold in pairsThe Stylum range of feet has been designed by an audiophile for audiophiles. The adjustable top and bottom tips provide an ideal fit for flawless stability. Extremely rigid, these stands effectively contribute to improving the bass of the speakers.www.norstone-design.com
Dat kan, maar persoonlijk maak ik liever geen gaten in m'n speakers.Net even op de site van hificorner gekeken. Moet ik die in men speaker zelf vijzen? Of zie ik dit verkeerd? Ik heb onderaan geen bevestiging ofzo
Onderaan heb je spikes met schoteljes. Je kan daar evt. ook gewoon viltjes onder plakken indien je dat liever hebt.Onderaan de stands heb je dan gewoon een stickertjes ofzo om ook minder contact met het oppervlak te maken.
Ik ben er zelfs aan aan denken om deze zelf te maken. Eigenlijk zijn dit ook maar 2 plaatjes aan elkaar gelast.
Eigenlijk veel verschil tussen de 1, 2 en 3?
De subs uit de alles-in-1-sets, zijn doorgaans enkel geschikt voor gebruik bij kleine satellieten. Dergelijke kartonnen dozen met een slap papieren conus van 6,5inch, stuwen gewoon heel veel 50Hhz de kamer in via hun grote poort.
Voor die prijs doe je veel beter.
Nu als de SB1000 prijs kwaliteit goed is.. ik vind het design dik ok. Dan ga ik voor deze. Tenzij er rond dezelfde prijs alternatieven zijn.