Op HTforum staat er een demo VW500 met extra lamp voor 4750euro incl. 3 calibraties.
Lijkt mij een mooie deal.
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik zou dan eerder een goedkopere occasie kopen en nog een jaartje wachten om dan ergens een demo Sony VW 320 of 520 te kopen en full HDCP2.2 HDR te hebben en volledig te genieten van 4K! Nu als je geld genoeg hebt, go for the VW 500!broodro0ster zei:Op HTforum staat er een demo VW500 met extra lamp voor 4750euro incl. 3 calibraties.
Zelfs de VW520 voldoet zelfs nog niet aan de nieuwe standaard.Xenomorph zei:Ik zou dan eerder een goedkopere occasie kopen en nog een jaartje wachten om dan ergens een demo Sony VW 320 of 520 te kopen en full HDCP2.2 HDR te hebben en volledig te genieten van 4K!Nu als je geld genoeg hebt, go for the VW 500!
Dit zou inderdaad een ideale oplossing zijn, maar helaas gaat dit niet. Volgens de manual heb je altijd een extra versterker nodig in 11.1 voor de rear height speakers.luckske zei:Dag Frank
Vanaf dit jaar hebben de X4200W en 6200W wel "custom amp assign", dus als ik het goed heb zou het perfect mogelijk moeten zijn om je fronts en center extern te poweren om dan de 4 Atmos en 4 surrounds intern te ampen en dan bijvoorbeeld een externe 6 kanaals gebruiken voor je fronts en center, elke speaker heeft dan zijn eigen versterker.
Met de 7200 kun je inderdaad eender welk kanaal naar de externe amp zetten. Hier heb ik Left, Center, Right en Top Front Left/ Right op een 5 kanaal eindversterker.Chr1st0f zei:De 7200 ook niet volgens mij. Maar als iemand zich geropen voelt om het nog eens extra te checken, be my guest, want ik vind het allemaal wreed ingewikkeld uitgelegd in de manual.
Normaal gezien zou het nog moeten werken als ik het goed begrepen heb van AVSforum. Ik zal dit volgende week eens testen.mysteryliner zei:Met de 7200 kun je inderdaad eender welk kanaal naar de externe amp zetten.Hier heb ik Left, Center, Right en Top Front Left/ Right op een 5 kanaal eindversterker.
Voor de center naar de eindversterker te plaatsen moest ik wel kiezen voor "CUSTOM" setup.
naar wat moet ik precies zoeken?
@broodro0ster het verschil tussen atmos en 9.1 amp weet ik ook niet goed. Probeer eens of je atmos track dan nog atmos is, en niet alleen de core.
De X4100 heeft maar 7 interne amps en ik heb er nu 9 speakers aan hangen (7.2.2), dus moet ik een externe eind versterker gebruiken. En als je dan toch een externe eindversterker gebruikt, zou ik die liefst aan de fronts hangen ipv de rear surrounds of overhead speakers die amper stroom verbruiken.Road Rebel zei:Kom je iets te kort met de 4100 dan? En hoe merk je dat?
De Denon X7200 heeft idd custom amp assign.Road Rebel zei:Enkel de X7200 laat de flexibele versterker toekenning toch? Of is dat veranderd ondertussen?