• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

aankoop projector

arcam

New Member
26 mrt 2015
11
0
4
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen. <--- Deze tekst dien je te verwijderen.



Wat wil je doen met je nieuwe Home Cinema systeem</strong> Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Wil je muziek luisteren, films kijken..

Wat mag het Home Cinema systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model

Wat denk je allemaal nodig te hebben? Zijn drie speakers voldoende? Heb ik drie receivers nodig? Vertel ons meer over je favoriete systeem

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

<strong>Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

<hier mag je jouw eigen verhaal over je aankoopwens doen>ik bezit een panasonic pta6000, nu wil ik een upgrade doen, is een sony vpl hw 65 een upgrade?of moet ik eerder denken aan een jvc x5000?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
De Panasonic is natuurlijk al een zeer mooie projector - de HW65 zal wel een betere beeldkwaliteit hebben, maar denk persoonlijk niet de upgrade waard. De X5000 is natuurlijk weer een trapje hoger en als je de reviews mag geloven een uitermate goed toestel die zijn mannetje kan staan tegen de VW320.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

arcam

New Member
26 mrt 2015
11
0
4
hallo,ik denk ook dat de sony vw65 geen echte upgrade is,de jvc is dit echter wel maar de koelventilator is duidelijk te horen en daar stoor ik me aan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Zo veel luider? Dan kan je wel eens kijken naar de VW320, maar dat is natuurlijk wel een hele kost meer.

Maar wat mis je precies bij je Panasonic?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
69
58
In low lamp modus hoor je de koelventilator toch echt niet hoor, wel als je deze naast uw hoofd zet in high lamp modus zul je bijna iedere projector horen koelen.....en geloof mij in low lamp modus komt er nog altijd een bak licht uit.
1f609.png


De vw320 ...het sap is de kool niet waard.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Ik ga alvast wachten tot volgend jaar, hopelijk dan 4K native,HDR en laser
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Ik zou ook wachten. Lijkt me een slecht moment om nu up te graden. Je gaat al veel geld moeten uitgeven om echt iets beter te hebben. Die VW65 is wel iets beter, maar je gaat zoveel moeten opleggen dat dit het verschil niet waard zal zijn.

De X5000 lijkt me het enige toestel die een upgrade waard is in jouw situatie. Ga wel zeker kijken en vergelijken met andere projectoren. Persoonlijk ben ik minder te vinden voor het plaatje dat de nieuwe JVC projectoren weergeven (de filmische look ontbreekt en het beeld is nogal hard), maar er zeker genoeg fans die het wel mooi vinden!

Gebruik je zaken zoals lens memory enzo op jouw huidige projector? Want das ook iets om rekening mee houden. Bij Sony moet je al direct naar de VW520 gaan als je dat wilt... Bij JVC heb je dat al op de X5000.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

arcam

New Member
26 mrt 2015
11
0
4
hallo, is een moeilijk geval,zoveel keus is er niet tov de jvc x5000, heb destijds toen ik mijn panasonic aanschafte , de jvc x500 bekeken vond dit een zeer goede projector maar hoorde de koelventilator duidelijk waar ik me erg aan stoor
 
Laatst bewerkt door een moderator:

arcam

New Member
26 mrt 2015
11
0
4
hallo, een filmpje gevonden op you tube verschil tussen een sony vpl vw 40 en panasonic pta8000is dezelfde of de6000
 
Laatst bewerkt door een moderator:

arcam

New Member
26 mrt 2015
11
0
4
/www.youtube.com/watch?v=4ea5UZe7Ios
 
Laatst bewerkt door een moderator: