• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Aankoopadvies home cinema set

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
69
58
Oeh,jawel hoor.
1f609.png
bij mij liggen de kabels gewoon langs de plint op de vloer maar er staan wel dingen voor....dus je ziet ze bijna niet en deze zijn best wel dik hoor. ;)(dacht voor de rears 18mm en de fronts 20mm)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Hier liggen ze voor de rears ook gewoon langs de plint. Ooit wordt het anders opgelost ... maar dat zeg 'k reeds 2 jaar
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Club41

New Member
7 mrt 2013
10
0
4
Oeh,jawel hoor.
1f609.png
bij mij liggen de kabels gewoon langs de plint op de vloer maar er staan wel dingen voor....dus je ziet ze bijna niet en deze zijn best wel dik hoor. ;)(dacht voor de rears 18mm en de fronts 20mm)
Stelt mij toch al wat meer gerust. Volgens de reviews zijn deze redelijk dun; we zien morgen wel.   Hoe staan die boxen eigenlijk het best? Is daar eigenlijk een 'formule' voor? Weet niet of ik vb. de fronts op gelijke hoogte kan zetten (tv-kastje is nogal krap). Beinvloedt dat de kwaliteit op een of andere manier?   Voor mijn PS3 aan te sluiten; hoe gaat dit te werk? Een optische kabel en HDMI tussen PS en home cinema en een HDMI tussen home cinema en tv?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Club41

New Member
7 mrt 2013
10
0
4
Een Sony Bravia, maar vraag me niet welk model ofzo...   Bedankt voor de hulp, trouwens. Ziet er allemaal nogal technisch uit, ik moet me nog wat meer integreren in deze wereld denk ik
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Genoeg om te leren, en als je filmliefhebber bent komt dat allemaal in orde!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Club41

New Member
7 mrt 2013
10
0
4
Wauw.   Ding is vanmorgen geleverd en ge
 
Laatst bewerkt door een moderator:

HTip

Member
3 mrt 2013
162
0
19
Proficiat met je aanwinst. Zo te zien geniet er volop van!

Een Sony Bravia, maar vraag me niet welk model ofzo...



Bedankt voor de hulp, trouwens. Ziet er allemaal nogal technisch uit, ik moet me nog wat meer integreren in deze wereld denk ik
1f609.png
Ook jouw eenvoudige set gaat veel baat hebben bij een goede afstelling. Een goedkope goed afgestelde set kan beter klinken dan een dure slecht afgestelde set. Mocht je hulp nodig hebben, stel gerust vragen in het topic waar Stijn naar verwijst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Of in de Showcase rubriek een draadje maken. Berichten daar zijn sowieso niet zichtbaar voor niet-leden, jawel we geven hier v
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Jup, nieuwe showcase graag.. Dit heeft niks meer met advies te maken
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: