Koekatsjoe
Member
ssssssht!!Yeah right ... gaat vooral niet opvallen
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
ssssssht!!Yeah right ... gaat vooral niet opvallen
Mooi en inderdaad ook zeer juist die theoretische uitlegHet signaal loopt ongeveer aan 98% van de lichtsnelheid (wat 300.000km per seconde is).
Laat ons zeggen dat een paar metertjes verschil tussen de 2 niet echt relevant is op dat vlak
Best groot.. Staat nog beneden. is hier een klein stort op men kamer. Geen tijd om hem nu al eens te testen. Ben gisteren ook eens naar Ikea gegaan voor een Meubel. Dat besta meubel dat ik in een ander topic had gelinkt is vel te 'lomp' voor in mijn kamer... We zijn van plan om leggers te maken hier, tv omhoog te hangen en kabels achter de gyproc af te werken. Een ander optie is zoiets: http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/40105340/ Iemand een idee waar ik zoiets simpel kan vinden? Maar waar de ruimte tussen de legger toch een 40cm is? En ruimte genoeg voor : decoder, ps4 en receiver? Wrs is het binnenkort even pauze en zal ik vanalles deftig foto's maken en posten in je 'post je HT room' gedeelte.Heb je de versterker al uitgepakt? Hoe valt ie mee qua afwerking etc?
Iets van een 4x8 meterEen bk xxls200? Hoe groot is de ruimte?