Kreeg net een aanbieding voor deze Marantz in de mailbox http://www.redcoon.be/B472294-Marantz-SR5008-Zwart_71-AV-receivers?refId=BExqueue&cmpcf=20140916
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
444 € zo blijkt.Skank zei:Hoeveel gaat hij?
Geen ervaring mee. Ik bouw mijn speakers zelf.Daywalker" data-link="http://home-theater.be/topic/808-Advies-aankoop-surround?postID=23841#post23841"> Terug even tijd gevonden om mijn HT projectje verder uit te werken Momenteel de Denon X2000 voor 379 bij hifi corner x2100w 529 x3000 595 x3100w 779 welke kies ik best? veel prijsverschil maar waar zit het echte verschil? </woltlab-quote> Dat ligt er maar aan wat je precies wil doen. Maar een x2100 lijkt me al een hele goeie en dan heb je budget over om speakers te kopen. Speakers bepalen nog altijd meer de klank dan de versterker. (akoestiek en de room correction doen ook veel) <woltlab-quote data-author="Daywalker zei:Iemand ervaring met de q acoustics speakers Boston a23 zijn niet meer in zwart te krijgen
Ik heb de 2050i, 2020i, 2000Ci en 2070Si sinds een paar maand. Zelf wel tevreden van, maar ben op vlak van speakers nog maar een beginneling te noemen en kan nog moeilijk vergelijkenDaywalker zei:Iemand ervaring met de q acoustics speakers Boston a23 zijn niet meer in zwart te krijgen
Welke kleur heb je. De grafiet lijkt we wel wat maar ik kan er geen deftige foto's van vinden buiten de officiëleduboisph zei:Ik heb de 2050i, 2020i, 2000Ci en 2070Si sinds een paar maand. Zelf wel tevreden van, maar ben op vlak van speakers nog maar een beginneling te noemen en kan nog moeilijk vergelijken. Momenteel komen ze ook nog niet helemaal tot hun recht in de kamer.
Grafiet is dus eigenlijk mat zwart wel mooiduboisph zei:
Gohja, eerder een zeer donker grijs, maar idd mat. Er zit nog redelijk wat verschil op met zwart ernaast. De piano uitvoering vind ik niet mooi, blinkt teveelDaywalker zei:Grafiet is dus eigenlijk mat zwart wel mooi
Bedankt voor de foto