• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Advies thuis alarm + start domotica

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.688
210
73
mysteryliner zei:
Ik heb nu een vera edge. Dus nu kan ik niet meer terug.

Voor stand alone alarm systeem zou ik dit in de huidige staat niet nemen, Omdat ik toch wat bugs ondervind, en er ook simpelweg te veel zaken die me boven het hoofd gaan nog moeten geprogrammeerd worden.

Het is alleen als ik u nu zo hoor praten denk ik Waarom zou ik een duurdere powermax pro nemen en dan ook amper 1% ervan gebruiken.
1f62e.png
Allez 1% is wat overdreven, ik heb gewoon erg weinig sensors (buitensensor + 3 binnen-deur contacten) in gebruik eigenlijk, ook geen sirene. Heb nog wel ergens zo'n sleutelhanger rondslingeren om het systeem op te zetten , maar dat doen we nooit eigenlijk. De sensors zitten in een "non alarm" zone en dienen enkel om registratie te doen en niet direct de sirene (op het paneel, ook luid met 110dB hoor) Er zit geen GSM/GPRS-module in met SIM-card, geen IP-server module en ik gebruik geen partitionering. Geen rookmelders, water-detectors , CO-detectors, methaan-detector, temperatuur detector gekoppeld (want die bestaan ook)

Hier een overzicht

http://www.eurox10.com/Products/Security/VisionicPowermaxPro.htm



Dus neen, ik zou met die wetenschap dan ook niet persé een Pro panel kopen als een Vera-plugin ook een eenvoudigere modelletjes doet, alhoewel ik niet exact weet dat de andere modelletjes moeten kosten.
 
Laatst bewerkt door een moderator: