Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Een hond is ook niet altijd een garantie hoor... Bij mijn tante hadden ze in het verleden een Dobermann (een hond die bij de meeste toch wel wat afschrikt). Nadien hadden ze een Weimaraner, wat ook niet van de kleinste is. Ze hebben toch ook al 4 inbraken gehad, ondanks de honden. De Doberman hebben ze ooit eens verdoofd dmv voedsel toe te dienen. Sinds de laatste inbraak hebben ze een alarm geplaatst en geen inbraken meer sindsdien.Je zal het mss ook een belachelijk voorstel vinden maar een hond is ook een heel goed middel tegen inbrekers. Moet natuurlijk wel een hond zijn he, niet zo'n klein mormel. Hond moet uiteraard ook buiten rondlopenGanzen is idd ook goed maar dan vind je overal stront.. Niet leuk als je dan eens op je gazon loopt. Hond kan je iets beter opvoeden
Jablotron wel OK. Ikzelf heb Visonic Powermax Pro steken. Nu eerlijk gezegd heeft dat alarm nog nooit opgestaan, ik gebruik dat eigenlijk meer voor sturing van m'n buitenspots (op dak) indien de sensor buiten van de Visonic getriggerd geraakt. M'n PowerMax Pro is gekoppeld op m'n Veralite ZWAVE controllerke etc.Skank zei:Al die firmas, ik zie de weg niet meer. Zopas installateur gehad die jaBlotron 100 doet. Degelijk merk? Andere goeie merken?