• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Android smartphone

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Groot verschil... One is pure android. Xiaomi alles behalve. Daar zit bv reclame in. Das ook reden waarom hij zo goedkoop is. Met vroegere versies kon je dit nog uitzetten. Tegenwoordig is dat niet meer het geval.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Mmm tegenstrijdige berichten rond die adds.
Kan je blijkbaar nog steeds uitzetten
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Kameraad heeft de vorige poco. Kan je idd de adds uitzetten. Maar ik dacht op Tweakers gelezen te hebben dat ze het nu een stuk lastiger maken.

Oneplus een optie?
 

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
Idd, kijk eens naar de OnePlus Nord. OxygenOS is niet veel aangepast tov vanilla Android en hun hardware is gewoonlijk uitstekende kwaliteit.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
400 is me te duur voor een tel; maar was anders idd kanshebber.
Max 300
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik vind het duurkoop, tegen dan koop ik wel een andere van 300, das al de helft van de duurdere ;)
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Eens je de sprong maakt naar een dure smartphone will je niet meer terug :)....

Bwa , ga ik nu eens tegen spreken se ....heb jaren duren telefoons gehad en nu een smartphone ....maar geef mij die dure gewone gsm maar in de plaats van die smartphone ....alléé hij moet zelfs niet duur zijn ....T’is omdat het ene van het werk is want anders lag hem al hier in de schuif en deed ik verder met mijnen gewone gsm van € 40 ....veel beter , doet wat hij moet , hoeft niet te updaten en komt gemakkelijk een week toe op zijn batterij ....
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Klopt, maar ik gebruik de smartphone niet enkel om te bellen, sms’en :) ...
Updaten gebeurd vanzelf en met wirreless fast , is ie op minder dan 2 uur opgeladen...dit snachts terwijl hij mooi in z’n cradle staat en fungeerd als wekker... voorts Is ie stof en water dicht dus kan ie mee op de boot zonder dat ik me zorgen moet maken dat e-m zal kapotgaan.

Zonder gsm en tablet zou m’n dagdagelijkse leven er toch wel anders gaan uitzien... het zijn de multitools geworden in ons digitaal zijn...

bemerk ook dat ik daar steeds meer en meer geld voor beginnen uitgeven, schandalig om zeggen mischien maar als ik die vernieuw kijk ik steeds naar top toestel Android en Apple op dat moment en koop Ik diegene die me het beste lijkt... op dit moment een iPad Pro en Samsung s20....
 
Laatst bewerkt:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik gebruik geen tablet meer..
En geen desktop meer..
Wel smartphone en laptop.

Soit nog steeds op zoek naar een smartphone
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Oh man, nog steeds niet eruit.
Help mij es mee aub

Ik had gehoopt max 300 euro uit te geven... maar die dat ik wil zijn 350 :p
oneplus nord, te duur, oneplus nord N10 is jammer genoeg ook 350 en de oneplus N100 lijkt me dan weer te goedkoop
Kunnen jullie es helpen kiezen ;p
Liefst zo clean mogelijk android, geen te grote telefoon en goeie foto's en goeie batterij !

Oppo, oneplus, nokia, google pixel, moto G9 of..

Wie helpt, liefst geen samsung wegens de schil

IS dit betrouwbaar?
 
Laatst bewerkt:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik neig richting mi 10 note lite te gaan
Hoewel ik wat terughoudend ben tov xiaomi, dan toch maar es wagen denk ik
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
eGlobal is grijze import van vnl China. Ze omzeilen op een bepaalde manier de douane tarieven waardoor hun prijzen lager zijn dan wat je in Europa betaald. Meeste hebben er geen probleem met de site. Levertermijn is wel langer dan normaal en er is ook weinig communicatie.

Wat betreft hulp... GSM is heel persoonlijk en wat de ene de hemel in prijst vind de andere de hel op aarde... De meeste gaan ook hun huidige gsm aanraden. xiaomi heeft een kameraad, de Pocophone. Die is er in ieder geval tevreden van.

Ik heb momenteel een OnePlus en vind hem fantastisch. Geen extra brol dat er op staat en super snel.

Ik ben momenteel via Tweakers ook de Samsung Note20 Ultra aan het testen. Mooie gsm, heeft echt wel alle mogelijke features, maar de batterij kan beter en hij is vooral ook duur met 1 100 euro SRP. Dus leuk dat ik het mag testen maar ik zou het er geld niet aan kunnen geven. Gezien het budget dat jij voor ogen hebt is dit voor hetzelfde ;-)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Die eglobal laat ik ondertussen zoiezo links liggen, ik had erover gelezen..

de oneplus tja..
zie ik absoluut ook zitten, alleen net iets te duur of te goedkoop :p
Had die n10 300 geweest had ik waarschijnlijk die genomen
de gewone nord is 400 de n10 350, maw maar 50 euro verschil, te weinig :p

De xiaomi biedt echt veel voor het geld, de bloatware, tja..
het is een gok, ik heb nog nooit een xiaomi gehad.

De twijfel tss 64 en 128 is ook nog een grote vraag
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Ik vond de oneplus ook iets te duur. Ik heb de 7 pro. Maar heb hem 2dehands gekocht van iemand die hem nooit heeft gebruikt. Zat nog in verpakking.. Gelukje dus.

Mss dat eens proberen? Bloatware kan de ervaring echt om zeep helpen imo.