• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Apple roept lichtnetadapters terug

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
<woltlab-quote data-author="Apple.com" data-link=""> Apple heeft vastgesteld dat in zeldzame gevallen de Apple-lichtnetadapters met twee pennen, die zijn ontworpen voor continentaal Europa, Australië, Nieuw-Zeeland, Korea, Argentinië en Brazilië, kapot kunnen gaan met het risico op elektrische schok bij aanraking tot gevolg. Deze lichtnetadapters zijn tussen 2003 en 2015 geleverd met bepaalde Mac- en iOS-apparaten, en waren ook onderdeel van de internationale reisstekker van Apple.

De veiligheid van klanten heeft voor Apple de hoogste prioriteit. Daarom hebben we uit eigen beweging besloten elke betrokken lichtnetadapter kosteloos om te ruilen voor een nieuwe, opnieuw ontworpen adapter. We raden klanten aan om betrokken onderdelen om te ruilen via het onderstaande proces. </woltlab-quote> Meer informatie: http://www.apple.com/benl/support/ac-wallplug-adapter/


Nagenoeg elke adapter die ik hier thuis heb is om te ruilen blijkbaar.

PS: Wist niet goed waar dit best te plaatsen, dus Babbelhoek gekozen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Helaas hier ook een oude adapter die klaar ligt voor retour, de nieuwe is intussen aangevraagd en onderweg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Hier ook aangevraagd voor mijn werk MBP. Het is trouwens alleen het afneembare gedeelte dat wordt opgestuurd niet een ganse adapter ... jammer
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Stiibun zei:
Hier ook aangevraagd voor mijn werk MBP. Het is trouwens alleen het afneembare gedeelte dat wordt opgestuurd niet een ganse adapter ... jammer
1f609.png
Ah jammer. Mijn Roomba heeft het dunne kabeltje van de adapter vorige week opgegeten
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.720
419
98
Earth
Dus die met "eur" zijn goed? Indien ja, dan heb ik nog 2 andere met cijfers, hoe weet ik nu wat v wat is ant heb 3 ipads en blijkbaar moet je serienummer doorgeven
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Skank zei:
Dus die met "eur" zijn goed? Indien ja, dan heb ik nog 2 andere met cijfers, hoe weet ik nu wat v wat is ant heb 3 ipads en blijkbaar moet je serienummer doorgeven
Maakt geen bal uit, zolang je maar via het serienummer kan aantonen dat het om een legaal (apple) exemplaar gaat
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
De nieuwe adapter is vandaag netjes toegekomen, dus de oude adapter kan hierbij in de eveneens bijgeleverde enveloppe ..... retour naar Apple. Dat is weer netjes afgehandeld se
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: