• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

audio/video meubel

bart

Member
11 jun 2015
85
0
9
ben al een tijdje op zoek naar het ideale tv meubel. Ik ken al de merken Munari en Musterring. Het mag in fineerhout zijn of anders in zwart mat. Aan de achterwand wil ik een steun voor tv tot 60', zwenkbaar. Alle elektriciteitsdraden als ook de stekkerdozen moeten in het meubel geintegreerd kunnen worden, het meubel moet verrijdbaar zijn en het meubel moet aan de achterwand ruime openingen hebben (dus niet enkel een klein rond gat) Zoals al geschreven heb ik de lijn Q-media van Musterring onlangs in het echt bekeken maar herinner me niet meer of deze aan de achterwand voldoende open zijn. Dit zijn ook meubels waar je een audiosysyeem kan in plaatsen. Het probleem bij mij is dat ik 5 externe luidsprekers heb dus 5 kabels die het meubel aan de achterwand moeten binnen geleid worden.

Bestaan er audio/video zaken met uitgebreide keuze aan meubelen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

bart

Member
11 jun 2015
85
0
9
bedankt. Afgelopen zaterdag naar een winkel in Landgraaf geweest waar ze Spectral hebben. kan op maat gemaakt worden en vermodelijk zal het op z'n minst 2800 kosten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Veel geld voor een tv meubelke e.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
amai nie, ik zou het dan liever aan mn tv of apparatuur besteden zenne
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.916
242
73
bart zei:
bedankt. Afgelopen zaterdag naar een winkel in Landgraaf geweest waar ze Spectral hebben. kan op maat gemaakt worden en vermodelijk zal het op z'n minst 2800 kosten
Inclusief tv?
263a.png
Ik zou eens naar een meubelmaker gaan, dit gaat véél goedkoper zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Goedkoper ja, maar zeker niet de helft goedkoper. Op maat maken kost gewoon geld, dat heb 'k zelf mogen ondervinden met mijn meubel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

bart

Member
11 jun 2015
85
0
9
ik weet dat het niet goedkoop is, maar we willen iets anders dan zo een losstaand meubel waar je kabels achteraan in een kluwen liggen
 
Laatst bewerkt door een moderator: