Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ach, alsof die gamende kinderen eigenlijk wakker liggen van echte audio-kwaliteit.mysteryliner zei:Heb je een keer kinderen die zitten gamen op de grond, (daar zal het gelukt van je rears voor de helft weg)
(Onderuit)liggen in de zetel, (idem rears)
Of gewoon een kamer met een opstelling die niet ideaal is:
Je kon een meting maken vanuit de linker zetel van je living en opslaan onder preset 1 Een nieuwe meting van op de rechter zetel op preset 2.
Heb je zetels met een hoge rugleuning? Ik zet mijn microfoon altijd ietsje boven de rug leuning, anders is de kalibratie voor de rear speakers niet goed. En hij vangt dan ook minder reflecties op van uw achterwand. Maar mijn rugleuning komt maar tot aan de nek...Even een vraagje voor de kenners: ik vind het niet meteen terug.
De meetmicrofoon moet je altijd op oorhoogte instellen (logisch). Als ik dit doe, meet ik eigenlijk tegen de achterkant van de zetel.
Op diverse tekeningen zie je dat de meetpunten eerder in het midden van het zitvlak genomen worden. Als je dan recht omhoog gaat, zit je volgens mij toch wel 30 cm van de eigenlijke luisterpositie af. Volgens mij heb je dan ook een heel andere meting.
Welk van de 2 methoden is de beste?
Even een vraagje voor de kenners: ik vind het niet meteen terug.
De meetmicrofoon moet je altijd op oorhoogte instellen (logisch). Als ik dit doe, meet ik eigenlijk tegen de achterkant van de zetel.
Op diverse tekeningen zie je dat de meetpunten eerder in het midden van het zitvlak genomen worden. Als je dan recht omhoog gaat, zit je volgens mij toch wel 30 cm van de eigenlijke luisterpositie af. Volgens mij heb je dan ook een heel andere meting.
Welk van de 2 methoden is de beste?
Ik meet inderdaad waar mijn hoofd zit, maar dat is inderdaad zeer dicht tegen de zetel aan... Vroeg me af of je beter iets hoger of iets meer naar voor meet zodat het effect van de zetel wat vermindert.