• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Aziatische films

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Je ziet dikwijls mensen over de vloer komen die heel graag Aziatische films zien. Zelf heb ik er nog niet zoveel gezien, oa:   Crouching tiger hidden dragon En grote veldslagen films (iets met king ofzo) Hero !!!! Verder van de rest, i dunno Vaak vind ik ze visueel verbluffend en ook op audio sterk. Maar meestal toch te langdradig/saai   Welke zijn er absoluut wel nog goed?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Ik hou wel van Aziatische films maar liefst deze die een beetje realistisch blijven. Je hebt inderdaad ook films die een typische Aziatische sfeer weergeven zoals bvb: "
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Mooi zo Rakker, er zitten er een paar tussen die ik zelf nog niet heb en mijn interesse wel weken zoals die "
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
<blockquote data-author="StefaanD" data-cid="4569" data-time="1371296689">

Mooi zo Rakker, er zitten er een paar tussen die ik zelf nog niet heb en mijn interesse wel weken zoals die "
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Hero, red cliff gezien waarvan ik hero hou... De. Andere was te lang

Three kingdoms en the warlords , 1 v gezien maar weet niet meer welke..

Zijn dat vervolgen op elkaar?

Welke vd andere opgesomde zijn absoluut nog top?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Voor mij een absolute aanrader 3 idiots, een indische film. Duurt 3 uur lang maar is geen minuut saai.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Voor mij een absolute aanrader 3 idiots, een indische film. Duurt 3 uur lang maar is geen minuut saai.
  Heb net de tailer gezien op youtube en ziet er geweldig uit Hij is zelfs te krijgen op Blu ray met NLO http://www.blu-ray.com/movies/3-Idiots-Blu-ray/9669/  
j55v.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator: