• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Ban for life op HT forum

cinedream

Dealer
Dealer
21 feb 2013
66
4
12
Beste forumvrienden   Ik post dit berichtje even onder mijn allereerste account van bijna 10 jaar geleden, de reden hiervoor zal jullie duidelijk worden in onderstaand bericht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Hier ook al een bericht Werner, lijkt me dat je hier echt wel mee zit en dat kan ik me best wel voorstellen.   Vind de "straf" echt niet in proportie met de "daad", zeker niet gezien wat jij allemaal reeds hebt gedaan voor het htforum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Ook even een berichtje gepost.

Heb je na zo'n zaak uberhaubt nog zin om sponsor te zijn van dat forum?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Ook gereageerd.

Onvoorstelbaar en idd uit proportie..

Ok het is niet mooi na diverse waarschuwingen maar dan nog..

Dat ze je dangew on lid maken ipv sponsor vr 2 maanden ofzo en dan terug mits betaling sponsor

Maar toch zeker geen ban for life.

Waar halen ze het zeg?

Bedankt voor de diensten zeggen ze dan..

Tenzij ze natuurlijke andere redenen hebbeg..


Hierben je altijd welkom.. Ook zonder sponsoring
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Kan me wel een banner bedenken eigenlijk voor home-theater.be voor in november eigenlijk
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Idd. Iets van "home-theater.be waar sponsoren gratis is"
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Of "Home-theater.be waar sponsors gesoigneerd worden"   Wat we dan precies soigneren is nog een andere vraag natuurlijk
263a.png
    Serieus ben wel reuze benieuwd naar de reactie van Frank Doorhoof of misschien zelfs Annewiek, zij zijn de enigen die daar een sluitend en hopelijk voor Werner afdoend antwoord op kunnen geven.     Je hebt dus reeds betaald Werner maar hoort niet meer van hen na vragen van jou kant ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Haha stefaan, jij kan soms zo grappig. Uit de hoek komen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Een ban for life, lijkt me ook een brug te ver
1f62e.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Inderdaad, serieus overdreven actie. Het topic is ondertussen afgesloten op HT forum, dus hou ons zeker op de hoogte van hun uiteindelijke beslissing. Moest dit overal zo zijn, dan had ik nooit geen gas en elektriciteit meer gehad, leuk
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Ondertussen een antwoord van de heer Doorhof, met een aantal verwachte passages. Er was volgens hem geen "ban for life". De de slechterik in mezelf vraagt zich dan natuurlijk af ... hoe zit het nu eigenlijk ?


Je hoeft daar helemaal niet op te antwoorden Werner maar Frank staat natuurlijk het sterkst, met een aantal leden achter zich en nog belangrijker een gesloten draadje. Lekker is dat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Belangrijkste is, dat het tussen beiden netjes wordt uitgeklaard
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Dat hoop ik wel ja
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
Heb blijkbaar iets gemist maar naar wat ik gelezen heb is het inderdaad wel iets raars,blijkbaar is er toch een wil tot communicatie met elkaar dus hopelijk komt het goed..


Ik persoonlijk vind de reactie ook wel wat overdreven maar zoals Werner al zegt gaat hem zelf ook niet echt vrijuit en we weten niet echt de reden waarom er zo gereageerd wordt ( heb het topic op ht nog niet gelezen maar ga dit zeker eens doen.;) ) .

Mischien proberen ze zo om de sponsors een beetje te motiveren om toch zeker op tijd hun donatie te doen.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Alsof ze dat nodig hebben om htforum.nl draaiend te houden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
Tja,ik ken hun financiele situatie niet dus kan daar geen antwoord op geven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Ik ook niet, maar kan me er wel iets bij voorstellen en is eigenlijk best gemakkelijk op te zoeken wat het eventueel zou zijn, wat hosting pakket betreft dan.   Afijn het is intussen opgelost, dus eind goed al goed
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Het is niet enkel het hosting pakket he Stefaan. Jullie weten zeker niet hoeveel geld en tijd het kost om een forum te beheren ! Ik maak hier bijna schulden... Straks moet ik mn dedicated nog verkopen...
 
Laatst bewerkt door een moderator: