• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Battle of the five armies

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Ik liep al niet wild van the hobbit (ging alleen maar bergaf) en deze recensie zet dit verder voort

http://www.filmtotaal.nl/recensie.php?id=40276

Ik pas dan ook om deze in de BIG screen te gaan zien.

Ik verwacht er echt niet veel van, vermoedelijk dat het dna een beetje beter meevalt.

Nu als je de vorige 2 delen gezien hebt, dan moet je dit natuurlijk wel zien. Maar het blijkt dus absoluut geen hoogvlieger. Laat staan het niveau van lotr. Dat heeft the hobbit volgens mij nooit gehaald.

Te lang en te breed uitgesmeerd. Maar dat zal velen hier tegen de borst stoten
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Ik ben bezig met een rewatch van 1 en 2. Ze zijn niet zo goed als LOTR, maar wel goed.

Dit weekend ga ik de nieuwe bekijken.

De eerste heb ik gisteren met veel plezier herbekeken. Vanavond volgt nr 2.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Ik ga over enkele uren naar de nieuwe kijken, ik ben wel benieuwd. De vorige heb ik nooit in de bioscoop gezien, maar vond ze wel steeds goed - de extended zelfs beter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Ik vind ze veeeeeeel te lang gerekt, sorry

Plaatjes zijn ook allemaal hetzelfde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Heb de film vandaag gezien en goed, niet de beste van de drie - maar ik blijf toch nog fan!

Het geluid in Atmos was wel erg goed te noemen - zelfs op de plaats waar ik zat (geluidstechnisch zeer slechte plaatsen, de laatste Atmos luidspreker juist achter mij).

Ik zat op die plaatsen omdat daar de d-box stoelen stonden. Dit vond ik toch persoonlijk de meerprijs niet waard: oncomfortabele stoelen (pijnlijk na 2,5u!) + dat bewegen was heel vaak maar wat natte vinger werk vond ik. Tijdens de actie waren er zo een paar momenten dat het wel goed op elkaar in speelde, maar voor de rest was het niet veel.

Laat maar komen op blu-ray in Atmos!

Na zo een bezoekje aan de cinema weet je eigenlijk toch pas hoe verwend je bent met een eigen HT hoor! Een half uur in de film wou ik hem liever thuis kijken dan daar
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ga seves mijn ticket bestellen voor morgen. Loop te twijfelen welke versie ik ga kijken. Zou graag in atmos is bekijken natuurlijk maar het 3d gedoe zegt me niets. Moeilijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
djaxx zei:
Ga seves mijn ticket bestellen voor morgen. Loop te twijfelen welke versie ik ga kijken. Zou graag in atmos is bekijken natuurlijk maar het 3d gedoe zegt me niets. Moeilijk.
Ik heb 1 & 2 in de bioscoop gezien in 2D en nu ben ik ze aan het herbekijken in 3D op projector. Ik moet eerlijk toegeven dat de 3D wel goed is en zeker niet stoort.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik heb smaugie in 3d gezien in cinema en vond er niets aan en da brilletje stoorde me enorm. Het is enkel de atmos beleving die ik is wil meemaken natuurlijk
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Ik kijk er toch wel naar uit, ook al kunnen ze niet tippen aan het niveau van LOTR.

Wat mij betreft mag Peter Jackson nu aan The Silmarillion beginnen
263a.png
En als hij dan nog tijd over heeft, wil ik ook wel nog The Children of Húrin zien
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Jammer maar verwacht. Ik bekijk hem thuis wel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Net gaan kijken, was echt weer super goed! Anders dan verwacht maar heerlijk van genoten!
 
Laatst bewerkt door een moderator: