• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

bestaande setup gebruiken in Dolby Atmos setup.

marcvanasch

New Member
11 jan 2021
3
0
4
60
ik zou graag een uitbreiding doen naar een Atmos systeem.

setup : roksan k2 bt en kef ls50 : wil uitbreiden naar een Atmos systeem. ik weet het dat eenvoudiger is om een recieven te kopen,.
bestaat er een mogelijkheid om de bestaande setup te integreren in een Atmos opstelling met een nieuwe reciever.
bv bestaande setup gebruiken voor links/rechts en de midden en achterluidsprekers via de reciever laten lopen. ik zoek met name een versterker die kan "doorlussen" naar de Roksan versterker.
groetjes
marc
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Je moet een receiver hebben die rca uitgangen heeft, de meeste middenklasse receivers hebben dit. Maar nog belangrijker is dat je Roksan gelukkig een bypass functie heeft en hierdoor kan je die als eindversterker gebruiken en zit je niet met 2 volume regelingen.

1114roksan.bacleft.jpg
 

marcvanasch

New Member
11 jan 2021
3
0
4
60
wel dat is waar ik niet goed aan uit kon, ben daar wel blij om, want die versterker is te goed om weg te doen. vooral in combinatie met de luidspreker van .Kef
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
worst case - zo'n drama is dat toch niet, de volumeknop van uw versterker openzetten tot volume dat nodig is? Kan zelfs zijn die het wat beter klinkt zonder bypass (uit te testen ezn vergelijken, als je toch bypass hebt)