• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Beste tv tot nu toe

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Beetje duur, binnen 2 jaar aan 1/4 van de prijs te krijgen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Dat OLED eerst maar eens zijn deugdelijkheid bewijst. Inbranden is daar blijkbaar ook één van de problemen, en nog erger dan plasma indertijd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Heb deze onlangs aan het werk gezien en het resultaat is enorm. Maar inderdaad, prijs moet omlaag en kinderziektes moeten er uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Mijn Pioneer plasma gaat nog een tijdje mee dus tegen dan zullen de prijzen wel aanvaardbaar zijn, alhoewel het wel begint te kriebelen als ik artikels lees zoals bovenstaande.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Dat OLED eerst maar eens zijn deugdelijkheid bewijst. Inbranden is daar blijkbaar ook één van de problemen, en nog erger dan plasma indertijd.

Volgens artikel zou het inbranden net minder erg zijn dan de plasmas in de tijd.. I dunno waar jij dat haalt.

Bovendien zou de tv zn contrast automatisch verlagen als hij bv 2u op hetzelfde beeld zou staan of zoiets
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Ik heb toch mixed feelings met die curve.. Maar je kan dezelfde TV ook wel krijgen in rechte vorm. Dus op zich doet er dat hem niet echt toe...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Ik heb toch mixed feelings met die curve.. Maar je kan dezelfde TV ook wel krijgen in rechte vorm. Dus op zich doet er dat hem niet echt toe...
Ik had dit ook, maar toen ik deze zag staan vond ik het eigenlijk niet negatief (ook niet expliciet positief). In vooraanzicht merkte ik eigenlijk geen enkel verschil... Kan me wel inbeelden dat het in bvb een 100" scherm wel een positief effect heeft (zijn cinemaschermen ook niet gebogen?)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Recht op kijken zal mss goed zijn. Maar je zit niet altijd alleen naar je TV te kijken. Dus degene die niet op de sweet spot zitten zal mss wel een negatieve invloed hebben. Mss niet als het scherm voldoende groot maar niet iedereen kan een immens scherm kopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ikbenben

Member
18 jun 2013
165
0
19
De hoge input lag vind ik ook niet echt interessant. Zeer nadelig bij gaming.
 
Laatst bewerkt door een moderator: