Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Geen idee, kan er ook niet meteen iets over terugvinden op het Mede8er forum. Voorbeeld bestand ergens te vinden Gilles ?Streaming problemen al opgelost van de mede8er? Hi bitrate bdiso hadden problemen en zeker 3D!
die heb ik.Iemand hier uit de buurt, die een MED600X3D of een gelijkaardig Mede8er model in bezit heeft, wil wel eens zien wat het bakske kan. Heb geen zin om hier een verzameling van mediaspelers aan te kopen.
Tja hangt er een beetje vanaf wat voor soort bestanden je hebt. Heb er hier ook die een Dune niet kan afspelen, wel geluid geen beeld. 10-bit anime encodes ipv de gebruikelijke 8-bit, tja de encoders van dat spul leven op een andere planeetAnders eens contact opnemen met Stephan Nobelen op dvd.nl Je zou volgens mij geen problemen mogen hebben om alles wat je hebt af te spelen.Geen idee, kan er ook niet meteen iets over terugvinden op het Mede8er forum. Voorbeeld bestand ergens te vinden Gilles ?
Twijfels,
Voor het eenvoudige gebruiksgemak zou ik voor de mede8er moeten kiezen en voor de grootste compatibiliteit zou ik dus voor een Dune moeten gaan.
Heb gelukkig geen exotische bestanden, dus alles zou eenvoudig afspeelbaar moeten zijn.
Je hebt PMdie heb ik.
Een videowall, zegt me eigenlijk niet echt iets, zolang alles maar uit de doos netjes en probleemloos werkt. Enkel covers en filminfo aan de mede8er toevoegen lijkt me voldoendeAh dat bedoel je. Out-of-the-box zal er niet veel verschil zijn wat navigeren e.d. betreft. Wie weet, misschien geeft Joske geen rooie cent om een mooie moviewall, hoe je het ook draait of keert er kruipt tijd in om dit deftig op te zetten en vooral ook te onderhouden.
Een videowall, zegt me eigenlijk niet echt iets, zolang alles maar uit de doos netjes en probleemloos werkt.
Enkel covers en filminfo aan de mede8er toevoegen lijkt me voldoende