• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Opgelost Bewerken van posts

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Als ik het goed begrijp is het niet meer mogelijk om uw posts aan te passen na 60 minuten, behalve in de showcase forum? Klopt dit? Ik dacht dat ergens te hebben gelezen, maar vond het niet meer terug.

Zouden daar ook het verkoopforum aan toegevoegd kunnen worden? Toch wel handig om te prijs e.d. aan te kunnen passen. :D
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Als ik het goed begrijp is het niet meer mogelijk om uw posts aan te passen na 60 minuten, behalve in de showcase forum? Klopt dit? Ik dacht dat ergens te hebben gelezen, maar vond het niet meer terug.

Zouden daar ook het verkoopforum aan toegevoegd kunnen worden? Toch wel handig om te prijs e.d. aan te kunnen passen. :D

Normale leden: 60 min, behalve showcase(unlimited).
Home Theater Goud : 120 min, behalve showcase(unlimited).

Betreffende de verkoop fora: Dat zullen we eens nader bekijken!

Om toch even hier op in te gaan: Als een bericht écht moet verwijderd worden, report het even en dan zullen we het wel verwijderen. Jammer genoeg hangt de post edit/delete samen en kan ik deze niet los van elkaar instellen(never, yes,<tijds spanne>).
 
  • Vind ik leuk
Reactions: luckske

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Al een idee of je het bewerken van posts in het verkoopsforum gaat toelaten? Toch echt wel handig voor prijsaanpassingen, extra informatie of het verduidelijken van informatie :D
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Al een idee of je het bewerken van posts in het verkoopsforum gaat toelaten? Toch echt wel handig voor prijsaanpassingen, extra informatie of het verduidelijken van informatie :D

Ik was vergeten het op te 'agenda' te zetten.. We bespreken momenteel wat er gedaan gaat worden en dan verwacht ik ergens deze week nog wel een antwoord te geven :)