• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

BK XXLS400-FF

ikbenben

Member
18 jun 2013
165
0
19
Ik ben aan het twijfelen om deze te bestellen. Iemand die deze hier al heeft en zo ja, waar heb je die besteld/ gekocht?   Ik kan hem rechtstreeks via de site bestellen maar hier kan ik hem ook krijgen : http://www.ra-subwoofers.nl/producten/xxls400.html   Een fysieke winkel die hem heeft heb ik nog niet gevonden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ben,


Ik heb deze jongen vorige maand aangekocht, via ra subs. Is zeker een aanrader en binnen die prijsklasse echt wel een topper.

Ben er zeer tevreden mee. Ik heb de ff versie genomen maar dit is ook beetje afhankelijk van je ruimte.

Ralf zal je hierin zeker met raad bijstaan.

Zou hem je dus zeker aanraden.

Let wel, naar mij wilde ralf hem niet versturen, ben hem dus zelf gaan halen in nieuw vennep , tegen amsterdam. Was toch wel een ritje van 175 enkel voor mij. Bij stijn heeft hij hem wel verzonden dus je kan maar proberen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Yup, ik heb hem ook. Absoluut een no-brainer Kan je blindelings aanschaffen, je zal niet weten wat je hoort en voelt ! Ralkf heeft hem inderdaad naar mij opgestuurd
263a.png
  Echt top.. Ik heb ook de FF versie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ikbenben

Member
18 jun 2013
165
0
19
Ben,


Ik heb deze jongen vorige maand aangekocht, via ra subs. Is zeker een aanrader en binnen die prijsklasse echt wel een topper.

Ben er zeer tevreden mee. Ik heb de ff versie genomen maar dit is ook beetje afhankelijk van je ruimte.

Ralf zal je hierin zeker met raad bijstaan.

Zou hem je dus zeker aanraden.

Let wel, naar mij wilde ralf hem niet versturen, ben hem dus zelf gaan halen in nieuw vennep , tegen amsterdam. Was toch wel een ritje van 175 enkel voor mij. Bij stijn heeft hij hem wel verzonden dus je kan maar proberen.
  Ik zou ook de FF nemen. Ik woon nl in een appartement en een DF die naar beneden gericht is gaan de onderburen niet zo leuk vinden denk ik
1f61b.png
  Hopelijk wil hij hem wel versturen want zo ver wil ik er alleszins niet achter rijden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik zou ook de FF nemen. Ik woon nl in een appartement en een DF die naar beneden gericht is gaan de onderburen niet zo leuk vinden denk ik
1f61b.png
  Hopelijk wil hij hem wel versturen want zo ver wil ik er alleszins niet achter rijden.
    Dat moet wel lukken als je het een beetje goed aanpakt
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ikbenben

Member
18 jun 2013
165
0
19
De drang naar een sub is net weer naar boven gekomen doordat ik enkele cd'tjes aan het testen was. Moby - Play heeft enkele songs met een mooie diepe bass. De RX6'en geeft het heel mooi en diep weer maar ik mis de extra boost van de bass. Dus de klank is er wel maar de punch niet
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Als het virus toeslaat, moet je er gewoon iets aan doen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
De drang naar een sub is net weer naar boven gekomen doordat ik enkele cd'tjes aan het testen was. Moby - Play heeft enkele songs met een mooie diepe bass. De RX6'en geeft het heel mooi en diep weer maar ik mis de extra boost van de bass. Dus de klank is er wel maar de punch niet
263a.png
Moby 18 is ook zo eentje...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Dat moet wel lukken als je het een beetje goed aanpakt
1f609.png

En hoe moeten we dat dan volgens u aanpakken, wat had ik bv meer moeten doen dan vragen of hij hem wilde versturen?

Zijn argument was dat de nederlandse markt al groot genoeg was voor hem en dat hij slechte ervaringen had opgedaan met verzenden naar be.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
En hoe moeten we dat dan volgens u aanpakken, wat had ik bv meer moeten doen dan vragen of hij hem wilde versturen?

Zijn argument was dat de nederlandse markt al groot genoeg was voor hem en dat hij slechte ervaringen had opgedaan met verzenden naar be.
  I dunno Ik zou zeggen dat ik slechte ervaringen heb met bestellingen uit Engeland :p   Of gewoon vragen of hij niet voor nog 1 keer een uitzondering wil maken :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
En als em echt niet wil, tja dan gewoon in uk bestellen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ikbenben

Member
18 jun 2013
165
0
19
Mailtje gestuurd en voorlopig maakt hij geen probleem voor verzending naar Belgi
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
<blockquote data-author="ikbenben" data-cid="5492" data-time="1373994232">Mailtje gestuurd en voorlopig maakt hij geen probleem voor verzending naar Belgi
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ikbenben

Member
18 jun 2013
165
0
19
Goed voor u, wel vreemd dat hij da bij mij ni wilde doen... Toch maar zwaar minpuntje voor de service dan voor mij...
  Mja, nu zegt hij juist het volgende :   <blockquote > je kan voor Belgi
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
In principe, dus hij laat wel de andere optie open
1f609.png

Zei ie dus tegen mij ook, ben dan niet verder blijven aandringen, zit niet in mijn natuur om bij een winkel waar je, nota bene, iets aankoopt te gaan smeken.

Nuja ik heb het uiteindelijk daar gaan halen omdat hij die net binnen had gekregen en ik dus de dag erna hem al kon hebben.

Bij bk moest ik minstens 6 weken wachten.

Als hij hem ook zelf moest bestellen dan had ik rechtstreeks bij bk besteld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ikbenben

Member
18 jun 2013
165
0
19
Ik ga afwachten, ik heb een bod gedaan op deze die op HT forum te koop staat.
 
Laatst bewerkt door een moderator: