• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Bluesound topic

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Mooi. Maar ik vind het niet goedkoop..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Mooi. Maar ik vind het niet goedkoop..
Klopt, maar dan heb je ook wel wat :wub: Er zijn nog veel andere duurdere en exotische merken met functie's, die in de buurt van het gebruiksgemak komen van Bluesound/Sonos, deze zijn vooral nog duurder
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Net even de updateveranderingen voor de Android app. doorlopen.

Wat is er nieuw?</strong>

The latest release includes full-feature support for two new music services: Deezer® and JUKE®. Backup and restore music stored on the Bluesound VAULT. Tap the volume bar, or use the Android device’s side keys, for more precise listening levels. Group and pause all Players in any room with a single touch. Tap the icon next to your music for on-demand access to favourites and artist/album info. Find the bit-rate of your local music with in-app recognition of CD-quality and high-res music.

<strong>Wat verwachte ik bij deze nieuwe update!!


Landschapweergave?

Uitklapvenster te klein, om comfortabel te zoeken op genre?


Echt jammer, dat ze bij Bluesound niet naar de Android gebruikers luisteren, er staan nochtans meer dan genoeg klachten hierover te lezen
2639.png
:baaa:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Nog altijd geen Spotify maar Deezer is zeker zo goed als Spotify, ze hebben er om te beginnen net iets meer keuze. En hun maandelijks tarief is ook goedkoper.   Deezer is dus zeker een goeie toevoeging
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Deezer was me nog onbekend, eens kijken of hier een proefabo voor is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Gewone versie is gratis zoals bij Spotify.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Bluesound implementeert Spotify Connect Speakerbouwer http://www.bluesound.com/nl/ Muziekliefhebbers met een Premium-abonnement doen over enkele dagen een beroep doen op Spotify Connect. De volledige muziekbibliotheek van ruim twintig miljoen liedjes is op apparatuur van Bluesound beschikbaar. Spotify Connect is in staat om gelijktijdig naar verschillende Bluesound Players muziek te streamen. Via een <a data-ipb='nomediaparse' href='https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lenbrook.sovi.bluesound'>Android- of <a data-ipb='nomediaparse' href='https://itunes.apple.com/nl/app/bluesound/id566668472']iOS</a>-app lukt het om Spotify te bedienen. Wel is het noodzakelijk dat gebruikers de nieuwste app hiervoor installeren, namelijk versie v1.10.0. Verder is het een voorwaarde dat op de Bluesound Player softwareversie 1.10.0 is geïnstalleerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
mmm interesting dan kan je spotify middels de eigen spotify app, kunnen gebruiken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Eindelijk is hij er
263a.png


De langverwachte Android Update “Landscape modus”
263a.png


Wat is er nieuw?

Update: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lenbrook.sovi.bluesound

The latest release of the Bluesound Controller App for Android adds support for your favourite Android tablets. The new made-for-tablet interface lets you tour the app in both portrait/landscape modes for easy viewing and music library management. Enjoy your Bluesound experience more than ever before on a tablet. And we did not stop there. Bluesound Controller App is also now available for the Kindle Fire from Amazon.

Please upgrade all Bluesound Players to BluOS firmware version 1.10.1.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Thnx
263a.png
Update is intussen binnen, die jongens zijn druk bezig
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Apparaat komt hier zeker ook nog in huis!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Ik vermoed in de vorm van een kerstpakket santa
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Joske007 zei:
Ik vermoed in de vorm van een kerstpakket santa
Dan moet je wel héél braaf geweest zijn
1f604.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Joske007 zei:
Ik vermoed in de vorm van een kerstpakket santa
De kerstman zijne zak is al gevuld met mijne nas denk ik
263a.png


Ben wel braaf geweest dit jaar maar nu ook Weer ni zo braaf
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: