skoebiedoe
Well-Known Member
Plaat is 40x50x4 en 15 kilo zwaar... Wat Htip bedoelt is dat dit een oude versie is en er achtereen een nieuwe versie op de markt komt die nog beter zou moeten werken,de diamond1- MKII en dan heb je nog de Diamond-2 die zou de top moeten zijn. Deze plaat is dan mischien wel de oudere versie maar zou evengoed verbetering moeten geven . Bon heb contact gehad met Rogier van Crusade audio en volgens hem zou het wel eens aan de voetjes kunenn liggen die ik gebruikt heb tussen de plaat en de onderliggende toestellen. Hij benadrukt dat de plaat echt goed contact moet maken met een vaste ondergrond (in een rek of op de grond) en indien niet dat de werking van de plaat teniet wordt gedaan. Ik ga dus de test opnieuw doen maar eerst ga ik een tijdelijk meubel bouwen voor de AV8801 zodat er een vaste ondergrond aanwezig is.(iets zoals waar de PPP nu op staat) Ik kan hem niet zomaar verzetten zonder in problemen te komen met de kabels. Ook stelde Rogier voor om de plaat eventueel helemaal onderaan de stapel te plaatsen maar het probleem is dan dat in die stapel maar de helft van de stereo versterking zit.
Chaka,indien je wilt...je mag hem eerst proberen van mij.

Laatst bewerkt door een moderator: