• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Dealer CinéHome nieuw in ons assortiment

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Alvast aan alle HT-leden en liefhebbers een geweldig 2023 gewenst. Goede gezondheid en veel goede content! 🥳🥳🥳

CinéHome wil jullie hierin natuurlijk blijven assisteren door topklasse producten te leveren.
Daarom hebben we ons gamma uitgebreid met 2 nieuwe merken.

- Luidsprekers: Audiovector

Dit Deense merk heeft niet zo'n heel groot assortiment aan luidsprekerlijnen... eigenlijk maar 2. QR en R. Maar ze beslaan wel een prijsgamma van €1.350 tot €167.000 per paar. 🙃
De QR reeks is de laatste jaren uitgebreid van slechts 2 modellen QR1 en QR3, tot vandaag 5 paar speakers, een center en een sub. Wat ons betreft een zeer mooie prijs/kwaliteit dankzij de AMT tweeter.
De R-serie is dan weer bijzonder omdat ze je toelaat het model met de tijd te upgraden in 3 stadia. Zo kan je instappen op een nog redelijk betaalbaar niveau en je weg naar de Arrèté uitvoering met de tijd maken.

- Electronica: Musical Fidelity

Dit toch wel legendarische Britse merk, was een tijdje terug wat minder in de aandacht gekomen. Tot Heinz Lichtenegger -grote baas van Pro-Ject en van kindsbeen af grote fan- het merk opkocht en er zijn volle gewicht achter zette. Vooral stereo versterking en dac's. Maar met de introductie van multi channel klasse A/B amps, zeker ook interessant voor de HT fan.

Maak gerust een vrijblijvende afspraak voor een demo.

CINÉHOME
 
Adres
  • Vind ik leuk
Reactions: John Carlton

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Voor jullie ook een gelukking nieuwjaar !!!
Laat de koopkracht mogen terug vooruitgaan ipv achteruit :p
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Beste wensen Stephan en een gelukkig en gezond 2023 🥳
 

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Wat de nieuwe merken betreft ...
Van Audiovector is er een volledig vernieuwde QR-lijn - nu QR SE genaamd. De laatste toevoeging was eerder de QR7, een (mega) grote zuil die pas een maand geleden verkozen werd tot Product of the Year in The Absolute Sound magazine.
Daarvan is mijn toonzaalmodel al (3x) verkocht. Maar QR3 en QR Sub heb ik beiden nog in piano zwart aan -35%.

De QR lijn heeft ook center en on-walls. Dus prima om een stijlvolle (woonkamer) HT mee uit te bouwen met AMT tweeters.
 
Laatst bewerkt:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
En wat de laatste tijd ook nieuw is...
Heb mijn eerste Trinnov verkocht. 😁
Maar aan €17.400 voor een pre/pro zal dat niet snel nog een keer gebeuren.
Maar hé... doe eens gek in 2024 zou ik zeggen. 😂
 
Laatst bewerkt:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Elipson zat al langer in mijn assortiment, maar nu is daar een 'retro' lijn bijgekomen die best goed is voor wie fan is van JBL L100 maar niet de €5000/paar daarvoor wil neertellen.
En ook een verbeterde Elipson Planet L. Voor liefhebbers van 'bollen'.
En een fijne Horus-lijn die lijkt op Dali Oberon maar goedkoper en voor mijn part verfijnder klinkend.
 

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
Happy new year voor jouw ook en een goede gezondheid gewenst, het zou wel handig zijn als je links ofzo plaatst naar de betreffende artikels, nu moet ik elk merk/type googlen :p
 
  • Vind ik leuk
Reactions: A*Brand NewBox