• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Combi: Middenklasse receiver met eindversterker?

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
XT32 is ongeveer gelijk aan de XT maar met Pro kalibratie! je gaat het verschil wel horen!
Geeft een SR7007 met een externe mini DSP voor de SUB, bijna niet hetzelfde resultaat als XT32. Ik weet dat XT32 aparte filters voor een sub heeft, maar een mini-DSP voor de sub doet toch hetzelfde of niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Geeft een SR7007 met een externe mini DSP voor de SUB, bijna niet hetzelfde resultaat als XT32. Ik weet dat XT32 aparte filters voor een sub heeft, maar een mini-DSP voor de sub doet toch hetzelfde of niet?
    Het is niet alleen op de sub dat XT32 meer filtert en kan meten! Kijk maar es naar deze vergelijking:  
AudysseyComparison.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
<sup>Ik dacht dat het vooral op de sub was, maar dat is dan weer duidelijk
1f609.png
</sup>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Het is niet omdat je receiver Audyssey Multi XT32 heeft, dat er vanzelfsprekend ook de Sub Eq. bij zit
1f62e.png
  Volgens mijn info, zou de Sub Eq. alleen maar geactiveerd worden, wanneer er daadwerkelijk ook 2 subs zijn aangesloten, dit met de bedoeling om de 2 subs te laten smelten tot 1 SUB.
 
Laatst bewerkt door een moderator: