• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Dashboards (heimdall, organizr, ....)

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Wie gebruikt er een dashboard app zoals organizr, heimdall etc etc?
Welke gebruik je?
Wat met home assistant? Gezien je daar ook dashboards hebt... Maak je de koppelingen in je organizr niet gewoon beter in home assistant (als je die gebruikt natuurlijk), of doe je het omgekeerd? HA in je organizer dashboard...

Een beetje dubbel niet?

Ik discussieer graag mee :)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Niemand?
Leeft onze collega nog, Stiibun Stiibun
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Is organizr dan ook van buitenaf bereikbaar voor je?
IS dat dan je startpagina van je browser?

Zet je nog andere links op je organizr?
Eventueel screenshotjes is altijd leuk :)
Zet jij trouwens unifi os als link, of zet je ook protect en network als 2e en 3e ernaast :)?
 
Laatst bewerkt:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Hier is alles zo kiss mogelijk zodat ik niet teveel in mijn vrije tijd moet prullen.

Ik zet niks open naar buiten toe. Enkel VPN.
Een start pagina in mijn browser heb ik niet. Ik start met mijn open tabs.
Op de iPad heb ik gewoon een Organizr shortcut die de website opent als een app. En op de PC een bookmark.

Enkel mij media dockers worden daar in getoond zodat mijn vriendin er makkelijk mee kan werken en niet alle IP's en poorten moet onthouden. Verder 100% stock.
De Unifi dingen die jij aanhaalt heb ik niet. Enkel de gewone controller, maar die benader ik gewoon van uit de browser. Daar moet ik maar zelden op inloggen.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ik zou eigenlijk nog een tv gids daarop willen, zo heb ik alles bij elkaar.Zie ook topic tv buiten
Enig idee of tips?
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Niet direct voor een gewone TV gids. Ik weet niet als er zoiets bestaat voor Belgische zenders. Lijkt me al een niche.
Sonarr kan wel een kalender op uw dashboard zetten van series die je hebt toegevoegd
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ja nee ik wil een tvgids voor de vlaamse posten, als we dan toch tv kijken (en niet via digitale tv en/of tvvlaanderen) dan is het wel makkelijk ff te kijken op een tv gids, om te weten welke android app je moet starten vtm go, of vrt nu of vier...
is een goeie, alleen heb ik daar problemen met het opslaan van mn selectie (cookies), dat wil hij precies niet.