• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Documentaires

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Kennen jullie nog goeie docu's? Ik ga eens amazing ocean 3d proberen. Planet earth is ook super   Kennen jullie rise of the continents?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Geen idee, maar het lijkt me wel interessant om eens een goeie 3D docu te zien. Iets over de Afrikaanse savanne ofzo. Grote katten zijn altijd interessant.
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ikbenben

Member
18 jun 2013
165
0
19
Ik vind de docu's van BBC narrated by David Attenborough vooral top. Begonnen met Planet Earth en daarna meer en meer er van beginnen bekijken.   Mijn ervaring is ook dat IMAX docu's meestal mooie 3D effecten hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ik heb een hoop IMAX docu's maar geen enkele in 3D.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Imax Grand Canyon 3D is keigoed! Die.Suedsee.3D.Bikini.Atoll.Und.Marshallinseln.2012.3DBD.2D+3D.1080p.Complete.Bluray.MVC-3DT :interessante docu voor duikers! IMAX - Space Station 3D, IMAX Hubble 3D (2010).3dbd, IMAX Legends Of Flight (2010).3dbd, IMAX Rescue (2012).3dbd , IMAX The Ultimate Wave Tahiti (2010).3dbd Baraka en Samsara BBC The Pacific en Yellowstone Fascinating Nature, Home en Forsenses IMAX - Extreme, IMAX - Helicopters In Action, IMAX - North America's National Parks, IMAX - Under The Sea, ea... In Deep -The Skiing Experience + The Way I see it : genre art of flight! Scenic National Parks - Alaska_Hawaii, Scenic National Parks - Glacier_Bannf_Jasper, Scenic National Parks - Grand Canyon, Scenic National Parks - Grand Canyon, Scenic National Parks - Yosemite, Scenic National Parks - Zion & Bryce   Dit is nog maar 1/3 van wat ik heb maar al hele goeie docu's!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
In welk formaat heb je ze en hoe speel je ze af?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Hubble 3d was mooi enzo.. Maar ik vond hemzelf niet zo interessant....

Heb al betere ruimte docus gezien.

Imax grand canyon 3d es proberen
 
Laatst bewerkt door een moderator: