Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Echt? De BE/NL release? Ik heb de 3D (UK) blu-ray thuis liggen en afgelopen weekend gekeken en deze speelde gewoon in Atmos.broodro0ster zei:Oppassen met Insurgent.
Ik heb gisteren de 3D versie bekeken, maar de mijne was afgemixt in DTS-HDWou eigenlijk de film vooral zien voor de Atmos soundmix...
Geen idee welke release het wasluckske zei:Echt? De BE/NL release? Ik heb de 3D (UK) blu-ray thuis liggen en afgelopen weekend gekeken en deze speelde gewoon in Atmos.
Precies - Mockingjay heb ik ook in de UK gekocht omdat de BE/NL release geen Atmos had.broodro0ster" data-link="https://home-theater.be/topic/1039-dolby-atmos-blu-ray-releases/?postID=33964#post33964"> Ik hoop dat de Atmos niet te goed was zei:Tweede keer dat Belga Films dit flikt, hebben ze eerder ook met Hunger Games: Mockingjay Part 1 gedaan.
kheb et ook gemerkt bij de specs op bol... ZUUR nu moet ik gaan via U.K. maar et goeie is dak the gunman ineens erby neem in atmos uiteraardbroodro0ster zei:Oppassen met Insurgent.
Ik heb gisteren de 3D versie bekeken, maar de mijne was afgemixt in DTS-HDWou eigenlijk de film vooral zien voor de Atmos soundmix...
Yap, had de startpost eerder deze week aangepast. Alle Atmos releases die ik op blu-ray.com gevonden heb staan er nu inluckske zei:Deze krijgen ook nog Atmos:
Mad Max: Fury Road The age of Adeline San Andreas
't komt beetje bij beetje opgang!