Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Hier ook nog steeds probleemloos met smbjvanhambelgium zei:Raar fenomeen. Heb nooit dit soort dingen met de Dune gezien. Tegenwoordig staat hij redelijk werkloos omdat ik meer en meer met de MED8ER afspeel, doch ik wissel tussen de 2 wel eens.
Ik werk uitsluitend met NFS en haal altijd de maximale 100Mbps LAN speed over de draad.
Nope, alles via kabelSkank zei:Wireless?
Een hele tijd terug eens een MED600X3D gaan halen om te onderzoeken of het 100% m'n Dune 3.0 kon vervangen. Sneller is ie zeker wel, maar moet me nog eens verdiepen met die internal scraper. De vrouw des huizen kiest liever films met de prentjes dan via de file-listingJoske007 zei:Hier ook nog steeds probleemloos met smbJan, ik wist niet dat jij ook een mede8er had?
Ik heb gisteren de laatste scrapper gebruikt en dat ging zeer goed, zelfs de dochter kan hiermee overwegjvanhambelgium zei:Sneller is ie zeker wel, maar moet me nog eens verdiepen met die internal scraper. De vrouw des huizen kiest liever films met de prentjes dan via de file-listingDe software voor MED8ER begint precies eindelijk wat "matuur" te worden.
Jep, hopelijk wel!Joske007 zei:Dan lijkt me het probleem opgelost...