Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
De bluesound is zowel als alleenstaande speler te gebruiken en als mutiroomDus de bluesound die jos gebruikt kan enkel gebruikt worden als ge multiroom wilt?
Dus de bluesound die jos gebruikt kan enkel gebruikt worden als ge multiroom wilt?
Dus daarom verstond ik direct je "negatieve" commentaar "multiroom nee" niet...
Over het netwerk kopiëren is inderdaad altijd een ramp met diverse mediaspelers geweest, streamen over het netwerk zelf lijkt me nog steeds het makkelijkst met een Pc of Nas.StefaanD zei:Is ook gewoon een goeie speler en tja netwerk connectie is bij vele van die spelers een probleem, vaak geen gigabit ethernet poort en dat ligt aan de SOC chip van Realtek, in geval van de Mede8er, of Sigma.
Dat is alleen in naam zo. Als je daar wat onderzoek naar doet op het web dan kom je er snel achter. Zoals aangehaald het ligt aan de SOC.broodro0ster zei:Deze heeft gigabit.
Stefaan, check jij manueel in op Trakt als je naar iets kijkt met de Mede8er? M'n Mac mini met Plex doet dat automatisch, maar ik vraag mij af als het ook vanaf de Mede8er op een of andere manier te automatiseren valt?StefaanD zei:Dat is alleen in naam zo. Als je daar wat onderzoek naar doet op het web dan kom je er snel achter. Zoals aangehaald het ligt aan de SOC.