• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Eerste keer een home cinema proberen

Booka Shade

New Member
17 apr 2014
15
0
4
Het is toch echt niet gemakkelijk kiezen. Geef ik dan niet beter iets meer uit aan een iets moderne reciever.. Wifi is trouwens ook wel belangrijk, dus dan valt deze al weg. Ga nog een beetje verder zoeken
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Is die denon niets voor jou? Iets duurder wel. Maar ook geen wifi. Maar waarom is wifi zo'n noodzaak? Bekabeld is beter...   Ik zou zelf nooit geen receiver langs de kant schuiven omdat hij geen wifi heeft
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Booka Shade

New Member
17 apr 2014
15
0
4
Omdat het op een plaats is waar geen kabel is
1f914.png
Anders was dat voor mij ook geen probleem geweest.   En excuses voor alle vragen, kan mij voorstellen dat het niet zo prettig is om daar altijd op te antwoorden. Maar mijn kennis beperkt zich tot zeer weinig, dus ik heb geen keuze :')
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Je moet je niet excuseren hoor, ver van... Daarvoor zijn we hier. Als je geen kabel hebt.. kun je toch altijd met een power over ethernet werken... Het enige waarvoor je versterker een internet verbinding nodig heeft is: - voor firmware updates (en das maar 1x om de zoveel tijd, kleine update) - voor het streamen van muziek , als je dit wil doen.. en dan ook hier geldt weinig data..   Voor de rest is het meer gadget
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Booka Shade

New Member
17 apr 2014
15
0
4
Ziet er zeer deftig uit!! Deze gaat het dan worden denk ik
263a.png
Trouwens, met zo powerline ethernet kits kan ik toch ook een digicorder plaatsen? Of heb ik het nu mis?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Tuurlijk als je een switch ertussen zet, of indien de kit meerdere utp ingangen heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator: