• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Ek 2016

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.750
422
98
Earth
1f609.png
Wat een supergoaldie laatste vd franse!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
idd. mooie goal ,maar de fransen hebben me zeker niet overtuigd in hun spel. Nu ,t'is nog vroeg natuurlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.750
422
98
Earth
Ja, Roemenie had bijna gestunt. Hoewel ik die penalty niet 100% terecht vond als je de camerabeelden bekeek
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Die rellen pffff, degoutant. Engeland was tof matchke wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.750
422
98
Earth
djaxx zei:
Die rellen pffff, degoutant. Engeland was tof matchke wel.
Die rellen zijn echt compleet vd wereld gerukt. Ze hebben zelfs moeten reanimeren op straat, gezien? Hoe steekt het in die mannen hun hoofd? En voor wat? Puur vr de kick? Schandalig
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.750
422
98
Earth
Wauw duitsland oekrainie mooiste match tot nu toe Zalig Oekrainie verdient meer dan de gelijkmaker tot nu toe
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Ach cliché van jewelste maar een wedstrijd duurt 90 minuten en op het einde winnen de Duisters (met dank aan Gary Lineker voor deze legendarische uitspraak)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
't is hier precies zo stillekes, the day after... lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
Ze zijn het verlies nog aan het verwerken blijkbaar.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
We moeten er niet flauw over doen, het was niet goed. Een aantal spelers deftig onder niveau, wat was er met De Bruyne aan de hand ? Geeft na de wedstrijd in een kort interview aangegeven dat de flank zijn plaats niet is, wat ook klopt.

Maar zie De Bruyne toch niet meteen centraal, dan krijgt hij meer aandacht dan de voor Wilmots incontournable Hazard, dus dat zal niet gebeuren.

Maar (maar is vijgen na Pasen, maar toch), als Lukaku die unieke kans, op cross-pass van De Bruyne (dan toch iets positiefs) afmaakt dan wil 'k nog wel eens zien.

Kort versie: Italianen waren gewoon een stuk beter dan België, simpel.

Uitsmijter: Batshuayi beste man, deed werkelijk niets verkeerd
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Stiibun zei:
We moeten er niet flauw over doen, het was niet goed. Een aantal spelers deftig onder niveau, wat was er met De Bruyne aan de hand ? Geeft na de wedstrijd in een kort interview aangegeven dat de flank zijn plaats niet is, wat ook klopt.

Maar zie De Bruyne toch niet meteen centraal, dan krijgt hij meer aandacht dan de voor Wilmots incontournable Hazard, dus dat zal niet gebeuren.

Maar (maar is vijgen na Pasen, maar toch), als Lukaku die unieke kans, op cross-pass van De Bruyne (dan toch iets positiefs) afmaakt dan wil 'k nog wel eens zien.

Kort versie: Italianen waren gewoon een stuk beter dan België, simpel.

Uitsmijter: Batshuayi beste man, deed werkelijk niets verkeerd
1f606.png
Marc Wilmots heeft gewoon gefaald op tactisch vlak. De Italianen wisten dat we zonder flanken gingen spelen en dat Hazard en Debruyne maar al te graag naar binnen snijden. Met als gevolg dat Hazard en Debruyne nergens waren, Lukaku op een eiland, en met Fellaini op 10...
1f615.png


Volgende match tegen de Ieren gewoon met Mertens of yannick ferreira carrasco in de basis.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.916
242
73
Ik vind het alvast een leuk topic
263a.png


1cXsl95.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.750
422
98
Earth
Twas gewoon slecht... De oefenwedstrijden gaven al de aanleiding dat het niet goed zit... Italie was voor mij echt geen verrassing... Beetje mager om enkel de trainer of enkel bepaalde spelers te blamen. Het is makkelijk om op iemand te schieten.. De bruyne was idd niet goed, en wilmots doet idd soms rare beslissingen.. Ik vind dat ze allemaal eerst nr hunzelf moeten kijken. Geef ze nog meer geld...

Iemand een pronostiekje voor morgen? Ik zeg dat ze niet voorbij de eerste ronde komen al hoop ik het wel. Er zit talent ja, maar een echte sterspeler hebben we (nog) niet... Mss de bruyne over een paar jaar. Who knows
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Met deze verdediging zal het altijd bibberen zijn. Ik gok op 2-1

Zoals ene Johan Cruijff zei : "De aanval is de beste verdediging!"
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.750
422
98
Earth
Toch maarop de beamer kijken vanmiddag
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: