• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Epson Full HD Beamer + Screen

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Ik verkoop mijn beamer wegens veel te weinig gebruik. Voornaamste reden daarvan is dat mijn ruimte eigenlijk iets te klein is hiervoor. Het gaat om de Epson EH-TW5000. http://www.epson.be/be/nl/viewcon/corporatesite/products/mainunits/overview/3004 Daar bovenop verkoop ik uiteraard ook mijn electrisch beamax scherm dat ik daarbij kan verkopen. Kan uiteraard apart verkocht worden. Komt samen met een lange HDMI kabel van 12 meter + beugel indien gewenst. Momenteel nog mogelijk te testen maar is in perfecte staat. Staat voorlopig enkel hier maar verwacht eigenlijk niet zoveel interesse hier. Dus zal snel op HT forum, 9lives, 2de hands terecht komen. Prijs: Beamer rond de 750. Doek heeft ooit rond de 450 euro gekost. Die was nieuw. Dus voor het ganse pakket: Beamer + Scherm + HDMI kabel + beugel = 1200 euro?    
2013-12-21%2010.49.10.jpg
 
2013-12-21%2011.11.24.jpg
   
2013-12-21%2011.12.27.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Best wel een prijs vermelden!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Hmm. Dat is wel een goeie vraag wat ik hiervoor nog kan vragen. Beamer rond de 750. Doek heeft ooit rond de 450 euro gekost. Die was nieuw.   Dus voor het ganse pakket: Beamer + Scherm + HDMI kabel + beugel = 1200 euro?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Is goed maar pas je eerste post dan aan, kwestie van wat orde te hebben op ons forum!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
De beamer is gereserveerd door iemand op het HT forum...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Verkocht.. Maar koper komt er mee thuis en krijgt enkel een zwart scherm. Hij sluit hem wel aan een laptop. Geen receiver. Iemand een idee wat het probleem kan zijn?


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
Probleem met hdmi shake...of hij moet zijn resolutie op de laptop eens verlagen.

Als hem niets aansluit..geeft de beamer dan wel beeld?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Rare is dat hij idd geen beeld krijgt zonder aangesloten zijn aan laptop of dvd speler. Heb ik nu nooit geprobeerd want heeft altijd aangesloten geweest aan mijn versterker. Verlaging resolutie heeft hij geprobeerd zegt hij. Wat zou het probleem kunnen zijn? Jij bent wel een beamer kenner
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
Dus hij krijgt ook de menu niet te zien ?

Heb je hem bij u getest?


Gaat de lamp wel branden ?



Anders eens gewoon zonder stroom zetten ( stekker eruit) ,minuutje wachten en terug aansluiten wanneer de beamer opstaat.( is wel niet echt goed voor de lamp maar soit...)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Krijgt de menu ook niet te zien idd. Blijkbaar gaat de lamp niet branden.   Laatste keer dat ik hem gebruikt heb had ik geen probleem en ging de lamp aan. Bedoeling was eerst nog eens te testen voor hij oppikte maar door een verandering in planning is dit helaas niet gelukt. Dus mijn laatste test is van enkele weken terug. Maar dit kan toch niet zomaar ineens stuk gaan? Toch niet als het bij mij nog werkte ervoor...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
De lamp kan natuurlijk stuk gegaan zijn tijdens het transport. Anders moet hij de lamp er eens uithalen en er terug insteken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Krijgt de menu ook niet te zien idd. Blijkbaar gaat de lamp niet branden.   Laatste keer dat ik hem gebruikt heb had ik geen probleem en ging de lamp aan. Bedoeling was eerst nog eens te testen voor hij oppikte maar door een verandering in planning is dit helaas niet gelukt. Dus mijn laatste test is van enkele weken terug. Maar dit kan toch niet zomaar ineens stuk gaan? Toch niet als het bij mij nog werkte ervoor...
  Altijd eerst laten testen, dan is er geen discussie mogelijk...is het niet nodig dan is dat hun probleem!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Dat was inderdaad de bedoeling. Helaas niet gebeurd dus...   Scherm is wel nog getest. Dat werkte zonder probleem.. Heb hem de tips doorgegeven. Hij ging het eens proberen. Indien het niet lukt zal ik de beamer moeten terug nemen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
Of laat hem gewoon een nieuwe lamp steken...en betaal dat terug.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Hoeveel kost zo'n lamp denk je? En wat als het niet aan de lamp ligt? Allicht is die met vervoer stuk gegaan. Want de beamer zat niet in een doos. Heeft hij gewoon zo in zijn koffer gezet.   Probleem is hij in Maasmechelen woont. Anderhalf uur rijden voor mij. Enkele rit!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
Vraag het eens aan de Werner ( vroeger was dat een goei €450 dacht ik)


Kan inderdaad tijdens transport gebeurt zijn maar je hebt geen bewijs dat hem daarvoor nog werkte....moeilijk geval dus...anders voorstellen elks fifty-fifty voor een lamp ,lijkt me nu het meest eerlijke


Trouwens gaat er op de projector geen rood lampje branden/pinken voor lamp probleem?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Snap eerlijk gezegd helemaal niet dat je hem niet werkend laten zien hebt en nog minder dat hij dat niet wilde zien. Hij heeft hem zo meegenomen op eigen risico. Ik zou hem juist niets betalen, hij moest maar testen. Bij u werkte hij nog zodus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Mja. Das veel te veel.. Heb amper zoveel gekregen van de beamer. Maar zal het eens opzoeken wat prijs nu is. Er branden geen waarschuwingslampjes. Dat vind ik ook zo bizar. Anders krijg je toch een error code als er probleem is. Ik snap het ook niet waarom ik het niet samen met hem nog eens getest heb. Zal maar leren uit mijn fouten zeker... Stom eigenlijk.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
Krijgt de beamer wel stroom?

Indien ja dan zou er een groen lampje moeten branden als hem werkt...en als dat is dan vrees ik voor de iris....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
De iris stuk? Was bezig dat beamer opwarmde maar beeld zwart bleef. Heb hem wel niet meer gehoord sinds ik laatste tips heb gegeven. Niets gezegd van lichtjes, waarschuwingslichtjes. Ook geen groen lichtje. Stroom zal wel op staan zeker...
 
Laatst bewerkt door een moderator: