mee eens , bij zyxell ook hele goede support hoor , ik weet dat de interface wat oudbolliger is en dergelijke maar genoeg functionaliteit voor de ts , daar gaat het me gewoon om dat de ts een veel te zwaar en duur apparaat wordt aangeraden waar hij toch geen meerwaarde uit gaat halen , ik weet dat skank deze functionaliteit wel gebruikt en dus beter gebaat is met een synology of qnap maar de ts heeft deze niet nodig , daarom dat ik een alternatief voorstelde welke even goed is voor de noden van de ts welke wordt afgebroken doos skank omdat hij deze persoonlijk voor hem onvoldoende vindt .
ik vind persoonlijk de ue55js9000 ook een geweldige tv maar ga mensen die enkel analoge tv kijken deze ook niet daarom aanraden , maar een gewone full hd tv met goede ingebouwde tuner , omdat dit genoeg is voor deze mensen , ondanks dat de js9000 echt wel beter is , maar die mensen gaan die meerwaarde er niet uithalen , enkel zonder reden de meerprijs betalen , daar gaat het bij mij om
ook goede vergelijking ?
en btw je kan altijd beter/duurder blijven gaan , je moet gewoon zien wat je nodig hebt en dan zien wat prijs kwaliteit een goed product is .
zelfbouw nas met freenas erop gezet of xpynology is nog beter dan een kant en klare nas , of een server rack of ....
je kan blijven gaan hoor