• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Forum feedback en vragen

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Waarom plaats je het gewoon nu niet hier? Reageren kunnen ze altijd he (eventueel via pm)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Mja Langs de andere kant kan je dan zeggen van: wat ga je over de film posten als er nog geen plot enz bekend is.. Je zou in theorie nu een topic kunnen openen over The amazing spider man 2, maar er is haast nog niks over geweten, wat ga je dan zeggen? lol
Het lijkt mij nogal logisch dat iemand pas een topic opent wanneer er informatie, hoe beknopt ook, beschikbaar is. Het heeft weinig nut om een topic te openen over een film waarvan momenteel enkel de titel gekend is.   De nieuwe Star Wars komt ook nog niet meteen uit maar je zou er wel al een topic kunnen over openen aangezien er toch al het een en ander geweten is of dat er al gissingen worden gemaakt naar mogelijke acteurs/verhaallijn en dergelijke. Een trailer is er uiteraard nog niet. Vandaar dat ik dus ook zei dat het nogal moeilijk is om in de "regels" te zetten dat er een trailer geplaatst moet worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Een trailer niet nee, ik had beter geplaatst "daarna eventueel een trailer" Plot en regisseur is toch het minste.. Maar ik begrijp wel wat je zegt. Geen regels dus
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Ik heb het op 30 gezet ja..

Waarom ? Simpel , omdat we vroeger ook op ons oude forum gewoon leden hadden die zich registreerden om gewoon dingen te koop te plaatsen en dan terug te verdwijnen..



Is 30 berichten dan zoveel?



Wat denken anderen hierover?

Lager instellen?

Wat mij betreft gewoon afschaven zelfs, ja zelfs nu het op 10 ingesteld staat. We zijn nog bitter jong dat is
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Akkoord, nee ik wil ook zo groot niet worden , maar iets mag wel.. Ivm de 10 noodzakelijke posts... zal het nog es voorleggen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Het board zal vanzelf wel groeien...
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Is er animo om terug een ledenlijst aan te maken zoals op het oude forum? Waarbij je kan zien welke apparatuur elk heeft en bereid is om een mmet&greet te doen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Is er animo om terug een ledenlijst aan te maken zoals op het oude forum? Waarbij je kan zien welke apparatuur elk heeft en bereid is om een mmet&greet te doen?
  Ik zal dat eens moeten bekijken.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
'k mis nog wat smiley's o.a. thumbs up, zoiets dus  
thumbs_up_smiley_gif.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

chaka

Member
19 feb 2013
275
0
21
Hoelang na het posten van een bericht kan ik mijn bericht wijzigen??
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Hoelang na het posten van een bericht kan ik mijn bericht wijzigen??
  Staat op '0', geen restrictie...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Demon, kan dit? Meer smilies..
  Ja, maar zo groot toch niet hoor je kan er altijd van andere sites opslaan en ze mij in zip file ofzo via forum doorsturen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Tuurlijk niet zo groot. Paar voorbeelden als bericht naar jou en Stijn. Jullie kiezen maar
1f609.png
  Er moeten er ook geen 20 bijkomen, maar een aantal leuke ontbreken wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Is het aantal plaatjes per bericht beperkt ? Kijk maar eens naar dit bericht
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Is het normaa dat ik bij elk bezoek weer moet aanmelden ook al staat altijd aanmelden aangevinkt?
 
Laatst bewerkt door een moderator: