• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Game of Thrones (Opgelet: Spoilers)

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Wat een episode... en gewoon, fuck stannis....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davylermi

Member
5 okt 2014
219
0
21
skoebiedoe zei:
Dat einde!
1f44d.png
Ik denk dat die frisco's daar in het Noorden al aan het smelten zijn!
1f61b.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davylermi

Member
5 okt 2014
219
0
21
demon zei:
Wat een episode... en gewoon, fuck stannis....
Wat zou je in zijn situatie doen als je niet meer voorwaarts of achterwaarts kan?! Vraag mij wel af wat zijn rol nog gaat zijn in het verhaal.... En zeggen dat ik hier de boeken staan heb..
1f61b.png
Achteraf eens lezen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
dungeons and dragons...met zombies
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
die cgi kon toch stukken beter hé zeg toen "ze mother" van de grond ging! ppffft
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
exact de reactie van mijn vrouw...

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=81ochWx5gYs</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
Vond dit eerlijk gezegd ook een rare wending...maar nu kunnen ze weer alle kanten op.

Toch wel raar dat er mensen zijn die zichzelf filmen als ze tv aan het kijken zijn????
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
skoebiedoe zei:
Toch wel raar dat er mensen zijn die zichzelf filmen als ze tv aan het kijken zijn????
Facebook- Selfie generatie
1f922.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Man seizoen 5 was never so boring, als seizoen 6 ook zo is haak ik af!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Xenomorph zei:
Man seizoen 5 was never so boring, als seizoen 6 ook zo is haak ik af!
Ja, de reeks (en het verhaal) begint jammer genoeg te verwateren. Nu zijn er sowieso maar weinig series die het 5 seizoenen boeiend kunnen houden. En al helemaal omdat de serie niet seizoen per seizoen werkt maar 1 lang verhaal vertelt. Misschien hadden ze toch beter voor een film gekozen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davylermi

Member
5 okt 2014
219
0
21
sandervdw zei:
Ja, de reeks (en het verhaal) begint jammer genoeg te verwateren. Nu zijn er sowieso maar weinig series die het 5 seizoenen boeiend kunnen houden. En al helemaal omdat de serie niet seizoen per seizoen werkt maar 1 lang verhaal vertelt. Misschien hadden ze toch beter voor een film gekozen
263a.png
Probleem is dat ze sommige verhaallijnen gewoon te hard uitmelken, bij deze finale-aflevering had ik ook weer zo iets van: "Meh...
1f610.png
1f615.png
"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Nee het echt probleem is dat ze met de serie veel te snel gaan en te grote,belangrijke, stukken uit de boeken overslaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davylermi

Member
5 okt 2014
219
0
21
djaxx zei:
Nee het echt probleem is dat ze met de serie veel te snel gaan en te grote,belangrijke, stukken uit de boeken overslaan.
Kan ik inkomen, maar leg dat uit aan diegene die de boeken nog niet gelezen hebben...
1f609.png
Velen wachten om de boeken te lezen na de serie...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
davylermi zei:
Kan ik inkomen, maar leg dat uit aan diegene die de boeken nog niet gelezen hebben...
1f609.png
Velen wachten om de boeken te lezen na de serie...
En terecht, Da Vinci Code is ook een goede film als je het boek niet gelezen hebt. Maar als je het boek wel gelezen hebt denk je heel de tijd "hoe, heel dat stuk is over geslagen??"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
sandervdw zei:
En terecht, Da Vinci Code is ook een goede film als je het boek niet gelezen hebt. Maar als je het boek wel gelezen hebt denk je heel de tijd "hoe, heel dat stuk is over geslagen??"
terecht? Ik lees dat liever lang en uitgebreid, waar over een lange periode naar een climax word gewerkt dan zoals nu de helft van de info niet te krijgen maar wel de zwaarste spoils voor de boeken mee te krijgen ze. Ik denk dat ik de serie on hold ga zetten om geen spoils voor het volgende boek te krijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Is ofwel de keuze tussen teleurgesteld beginnen aan de serie, of teleurgesteld zijn achteraf nadat je de boeken hebt gelezen. De boeken zijn dan (obviously) niet heel spannend meer, maar anders vind je sowieso de serie niet uitgebreid genoeg (omdat je nu eenmaal geen serie met alle details kan maken)...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik ga voor de boeken . Maar ik zie de serie apart van de boeken, staat duidelijk bij BASED ON THE BOOKS en niet dat het perfect rechtlijnig loopt. Vind het zelf juist leuk om de verschillen te zien. De boeken zijn sowieso echt veel beter voor mij om het met een cliché te zeggen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
afl6 gezien, idd matig tot nu toe
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Nog 2 afleveringen en seizoen zit er weer op
2639.png
Zo jammer , 10 is echt te weinig lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Gisteren S05 uitgekeken. Eerste afl. waren maar magertjes maar halfweg begon er toch meer vaart in te komen. Al bij al was het niet zo slecht.
 
Laatst bewerkt door een moderator: