• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Gaming Game zone

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
zou voor de r9380x gaan van amd . bang for buck geweldig en al goede dx12 support waarmee hij echt wel beter scoort dan nvidia
Thanks, zal eens bekijken. Want sluit ze zeker niet uit indien ze support hebben bij editing
<woltlab-quote data-author="Skank"] Een bureau in een ht onsiert , maar das mijn mening
263a.png
Ik vind het not done
1f61b.png


800 voor een game systeem is eigenlijk al erover
1f61b.png
Nu ik ga het vroeger zelf ook, zelfs meer..

maar daarvoor heb je eigenlijk al 2 generaties consoles. [/QUOTE] Maar zolang je geen adobe suite of dergelijk kan draaien op je playstation of xbox.... gaat het voor sommige nog altijd makkelijker zijn om een HDMI kabel & USB naar de HT te leggen, dan dat het je gaat lukken om te editen/ renderen op een console
1f606.png


En consoles moet je toch ook upgraden! En bij steam koop je je game eenmalig(vaak met sales!). is het bij PS en Xbox niet zo dat je jaarlijks lidmaatschap moet betalen om online te gamen??
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
adobe suite in je ht? my god Mja

Daarvoor koop ik idd een pc/laptop die dan op een bureau staat Niet iets waarmee ik moet gamen/ of in de ht ga zetten

consoles moet je niet upgraden of toch veel minder frequent ! Weet je toch zelf ook Dat je maandelijks moet betalen voor online gamen klopt, maar is ook geen argument, je krijgt er ook andere dingen voor terug
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
mysteryliner zei:
Hoe is het kwa games? zijn er meer games met samenwerking Nvidia of meer met AMD? dit kan ook vaak kleine verbeteringen geven! snellere FPS, gedetaileerder shaders of gras...
DX11 games: Nvidia, al is het maar omdat ze Gameworks verkopen aan devs, gesloten code, dus amd kan niet optimizen. DX12: AMD omdat ze een parelen architectuur(GCN) gebruiken sinds de 7xxx reeks, wat een nadeel is in DX11 omdat het vooral in serie werkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Skank zei:
Iets duurder dan pcZoveel scheelt het niet. Tenzij je ze gaat downloaden natuurlijk, maar ook dat is continu gepruts om het werkend te krijgen, laat staan multiplayer. Op steam heb je goedkope games ja, maar niet die multiplatform verschijnen

Nu, het blijft jouw keuze he
263a.png
Ik vind het not done p:
Ik weet nog niet waar ik hem ga zetten ze. Twijfel nog steeds. Momenteel is het koud in de HT en verwarmen gaat niet zo snel als in de woonkamer, dus tzal wel woonkamer worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Skank zei:
adobe suite in je ht? my god Mja

Daarvoor koop ik idd een pc/laptop die dan op een bureau staat Niet iets waarmee ik moet gamen/ of in de ht ga zetten

consoles moet je niet upgraden of toch veel minder frequent ! Weet je toch zelf ook Dat je maandelijks moet betalen voor online gamen klopt, maar is ook geen argument, je krijgt er ook andere dingen voor terug
hahaha.

Nee nee, ik bedoel dat mensen die een PC nodig hebben om welke reden dan ook, Daarvoor is het veel makkelijker om een HDMI kabel en USB kabel te trekken, voor wanneer je dan wil gamen in je HT, of een film langs die weg opzetten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
68
58
voila , starwars batlefront en call of duty III staan erop. heb van de cd's kunnen installeren maar ben toch wel effe bezig geweest...

Heb effe de tutorials liggen spelen maar is toch al lang geleden blijkbaar want het wringt nu een beetje maar dat komt wel terug los
1f609.png
ook ineens maar de drivers een update gegeven stond wat achter blijkbaar.
1f609.png


Wat betreft prijs, heb € 49 betaald voor starwars ...(in de mediamarkt)


vroeger ook nog xbox gehad maar kon ook niet wennen aan gamen met zo een ding...stond ook mer af dan op en ben dus een pc gamer.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.913
242
73
Ik ga morgen ook maar eens langs de MM voor Star Wars BF.

Ps. Een pc moet apart staan en niet in de woonkamer, zodat de rest geen last heeft van het gevloek op de noobs die het spel niet snappen en tegenstanders die het spel te goed snappen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
68
58
daarom bij mij in de blokhut.... kan ik mij eens echt goed laten gaan met momenten.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Chr1st0f zei:
zodat de rest geen last heeft van het gevloek op de noobs die het spel niet snappen en tegenstanders die het spel te goed snappen
Dat ken ik wel ergens van hoor
1f617.png
. Dat is dé redenen dat ik gestopt met met online gaming, veel teveel rage, beter zo dan tever gaan :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Chr1st0f zei:
Ik ga morgen ook maar eens langs de MM voor Star Wars BF.

Ps. Een pc moet apart staan en niet in de woonkamer, zodat de rest geen last heeft van het gevloek op de noobs die het spel niet snappen en tegenstanders die het spel te goed snappen
263a.png
Hehe
1f606.png
Kben ook wel benieuwd naar battlefront. Op PC zou die zelfs atmos hebben als ik het goed gelezen heb, dus ben benieuwd hoe dat zal werken.

http://www.dolby.com/us/en/categories/games/star-wars-battlefront-in-dolby-atmos.html
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Squeek

Member
11 nov 2013
108
0
19
Heb mezelf gisteren een ps4 kado gedaan met star wars battlefront in een bundle. Ik vnd dat ik nogal braaf ben geweest afgelopen jaar
263a.png


Ikzelf ben jaren een call of duty speler geweest, enkel online. Nu een jaar of twee game ik niet meer maar dit zag er toch wel erg vet uit. En tja, het is alsof je zelf meespeelt in de oude films he. Je herkent het gewoon als je in die mappen rondloopt. Je herkent sets, interieur als exterieur, de schepen en karakters.... Everything gewoon. De battles zijn epic bijna, zeker als je met zen 40 in een map elkaar ligt af te knallen, de wereld leeft omdat je met zoveel bent, speeders vliegen voorbij of wat x wings etc. Voor mij is dit star wars op zijn best. Wat je als kind het liefste zou gedaan hebben kan je nu effectief doen. Yes, I'm hooked
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ja nog eentje! Straks allemaal battlefront op ps4!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Gisteren op het grote scherm gespeeld wanneer vrouw en dochter waren gaan slapen. De beleving is maal 10 en het speelt gewoon beter dan op tv.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Vroeger speelde ik graag FPS op pc ,met k/b en mouse natuurlijk. Hoe zijn die controllers ?Snel spelen en richten zal wel niet doenbaar zijn ? Enkele jaren geleden heb ik ff geprobeerd om shooters te spelen op ps3 maar ik kon me eigenlijk niet aanpassen aan die controllers....
1f621.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Het is moeilijker en minder accuraat sowieso, minder leuk ook maar iedereen heeft dit nadeel waardoor het niveau lager ligt dan op pc.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Brood, hoe bevalt je gamepc nu? Draait op windows?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Goed hoor. Na een week gezeik te hebben met drivers en Windows settings draait het stabiel. Windows 10 draait er op.

Bijna alle games die ik al geprobeerd draaien perfect op full HD ultra settings, maar 98% van de tijd speel ik CS;GO :p
 
Laatst bewerkt door een moderator: