Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
De markt rondom die dingen zijn ook niet bij te houden, hé Ondertussen heeft Jan me de Luxe gegeven om zijn Zidoo X6 Pro hier thuis in alle rust voor enkele dagen eens uitgebreid te mogen testenNet bericht gehad sat ze verwachten dat de nieuwe q5 pro prijs onder de 175 euro zal liggen Dan is het wel erg makkelijk voor je, een no brainer!
Denk dat er altijd wel een product te vinden is dat een bepaalde test net niet zal doorstaan! Het is aan de consument / gebruiker om te bepalen of een bepaald product aan zijn persoonlijke verwachtingen zal voldoen of niet. In mijn geval primeer 3D weergave helemaal niet boven alle andere eisen, dus die test zal misschien wel eens leuk zijn ....maar verder weegt het voor me echt niet doorSkank zei:Doe maar, heb je captain america 3d nog? Indien ja speel hem eens af in 2d, ongeveer op tijdstip 1u15 op de autostrade, ongeveer 15 min, zal je zien dat hij eruit vliegt.. Das een mooi vb. Lol
Heb hier nog altijd een werkloze Apple TV 3 liggen, moest je daar interesse in hebben.Joske007 zei:Doet alles perfect, behalve een gehele map foto's weergevenMisschien moet ik hiervoor maar eens aan een oude Apple Tv denken
Dit is ook niet echt nodig. Ok, je heb dan de data op elk toestel staan, maar je bv. via Trakt.tv bijhouden wat je al gezien hebt en dit synced dan naar elk toestel.Joske007 zei:- Database voor 2 apparaten synchroniseren: Euh? dit is echt chinees voor me
- Tijdsbalk: je kan sowieso doorspoelen op verschillende manieren.Joske007 zei:In het kort. Intussen heb ik met de Ziodoo hier thuis al wat kunnen experimenteren, helaas voldoet het buiten alle andere voordelen (nog) niet aan mijn verwachtingen.
Ik mis onder andere zaken als … - Via tijdsbalk naar een fragment kunnen zoeken, vooruit en achterspoelen. - Folderstructuur, geen covers mogelijk. - BD lip-sync issues - Youtube moeilijk via de AB te bedienen? - Geen idee om de database op de Nas te plaatsen, zodat een 2de Zidoo dezelfde database deelt? - Overvloed aan instellingen die de gewone gebruiker wat afschrikt. - Enz....
gebruik je de zidoo met kodi of zonder kodi Bedoeling is kodi te gebruiken zal je al veel gebruiksgemak besparen Al je negatieve punten zijn vd kaart te vegen lol Via tijdsbalk zoeken is perfect te doen gewoon met je pijltjes , of osd van kodi Folderstructuur? This aint de jaren 50 anymore, ik wil absoluut geen folderstructuur. Gewoon je bibliotheek pointen naar je video files. Kodi doet al de rest! Wil je dan iets zoeken heb je tientalle mogelijkheden om dat te doen.. Per titel , per datum, enz enz Bd lip sync.. Tja da kan met zidoo maar zelf dus geen problemen mee.. Youtube, heb je de kodi addon geprobeerd? Je kan of de addon doen of inderdaad "throwen" maar je wilt al lopen en kan nog niet stapen. Eerst kodi leren kennen , database sharen, idem ivm lopen/stappen.. Het kan zoals hier. aL aangehaald,bv emby of mysql.. Maar begin bij het begin Je zei zelf eerst het moet de basic dingen kunnen, maar nu wil je direct meer. Leer eerst je library gewoon opzetten en zie of het alles afspeelt, de rest volgt later. Nu zoals gezegd, ik vind de zidoo niks!Joske007 zei:In het kort. Intussen heb ik met de Ziodoo hier thuis al wat kunnen experimenteren, helaas voldoet het buiten alle andere voordelen (nog) niet aan mijn verwachtingen.
Ik mis onder andere zaken als … - Via tijdsbalk naar een fragment kunnen zoeken, vooruit en achterspoelen. - Folderstructuur, geen covers mogelijk. - BD lip-sync issues - Youtube moeilijk via de AB te bedienen? - Geen idee om de database op de Nas te plaatsen, zodat een 2de Zidoo dezelfde database deelt? - Overvloed aan instellingen die de gewone gebruiker wat afschrikt. - Enz....
De Zidoo wordt hier uiteraard gebruikt met KodiSkank zei:gebruik je de zidoo met kodi of zonder kodiBedoeling is kodi te gebruiken zal je al veel gebruiksgemak besparen Al je negatieve punten zijn vd kaart te vegen lol Via tijdsbalk zoeken is perfect te doen gewoon met je pijltjes , of osd van kodi Folderstructuur? This aint de jaren 50 anymore, ik wil absoluut geen folderstructuur. Gewoon je bibliotheek pointen naar je video files. Kodi doet al de rest! Wil je dan iets zoeken heb je tientalle mogelijkheden om dat te doen.. Per titel , per datum, enz enz Bd lip sync.. Tja da kan met zidoo maar zelf dus geen problemen mee.. Youtube, heb je de kodi addon geprobeerd? Je kan of de addon doen of inderdaad "throwen" maar je wilt al lopen en kan nog niet stapen. Eerst kodi leren kennen , database sharen, idem ivm lopen/stappen.. Het kan zoals hier. aL aangehaald,bv emby of mysql.. Maar begin bij het begin Je zei zelf eerst het moet de basic dingen kunnen, maar nu wil je direct meer. Leer eerst je library gewoon opzetten en zie of het alles afspeelt, de rest volgt later. Nu zoals gezegd, ik vind de zidoo niks!
Dankzij Plex heb ik de mogelijkheid om mijn eigen mappenstructuur (Films, Foto’s, Thuis-video’s, enz..) te behouden of in te delen zoals ik het precies wens. Het was met Plex op een 30min gefikstSkank zei:Ik snap je probleem niet met folderstrucutuur.. Met kodi hoeft het niet maar het kan perfect. Wil je perse een structuur doe dit dan en point in kodi naar je hoofdmappen. Gedaan dan , jij je zin en kodi trekt zn plan wel. Ik snap de meerwaarde voor jouw folderstructuur echt niet maar soit.
Kodi kan ook airplay doen, als je het zo wilt.. Ik raad he airplay ten alle teide af maar soit.
Ik denk dat je kodi veel te ver wilt zoeken.. Ik zou zeggen kom eens naar hier
sorry ze, maar ik heb de indruk dat het is van niet willen. Ik zou niet weten waarom je met kodi je eigen mappnstructuur niet zou kunnen behouden... Maar soit.Joske007 zei:Dankzij Plex heb ik de mogelijkheid om mijn eigen mappenstructuur (Films, Foto’s, Thuis-video’s, enz..) te behouden of in te delen zoals ik het precies wens.Het was met Plex op een 30min gefikst
Het onderstaande plaatje maakt hier duidelijk naar wat ik zocht. https://www.dropbox.com/s/5a7ylom6sb8exvi/IMG_0131.PNG?dl=0
Op basis van mijn eigen folderstructuur is er toch een mooie videowals mogelijk. https://www.dropbox.com/s/ho5rlsm178hiosn/IMG_0132.PNG?dl=0
Fanart https://www.dropbox.com/s/jpnffz75hzihdko/IMG_0133.PNG?dl=0
Enige nadeel, Plex ondersteund geen iso’s, Video-TS, en andere disk formaten… maar gelukkig wel mkv