Skank
Well-Known Member

Google Home-app toont direct aan/uit-status van lampen in huis
Google is de laatste tijd flink bezig met het updaten van de Google Home-applicatie. Nu is er wederom een handige functie toegevoegd.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Nuja, niet dat het boeit ,dat ding heeft toch niet veel nut...De app ja
Zoals bij elke app
Ik heb het donker thema![]()
Je kan dit in de Google Assistant als je gsm en assistant in het engels staan.Kan ik in google mits routine ofzo, zorgen dat mn licht aangaat? smorgens?
Maar enkel wanneer ik een alarm ingesteld heb op de hub?
Je kan dit in de Google Assistant als je gsm en assistant in het engels staan.
Dan heeft de Clock-app een optie om een routine te starten wanneer een alarm af gaat. Niet zeker of dit ook via de hub werkt.
Dit dus: https://www.howtogeek.com/406742/how-to-set-up-routines-in-google-clock-on-android/
Waar is da precies die klok app
Er zit geen clock app op de home..![]()
En staat hij in Engels? Ik heb het hier enkel op gsm geprobeerd (is al miserie genoeg, het moet ook énkel engels zijn bvb). Straks even testen of ik dit werkend krijg op de hubMmm
Er zit geen clock app op de home..
Echter kan ik wel alarm toevoegen maar nergens de optie voor routines te activeren
DmanNet even getest, en ik zie ook niet direct een optie. Routines in het Nederlands hebben ook nog niet alle functionaliteiten (zie bvb de clock app op je gsm, of de shortcuts naar routines). Het kan zijn dat je kan zeggen "zet een alarm om x en doe het licht uit als het alarm afgaat" of iets dergelijks, maar het werkt hier nog niet.
In elk geval, je bent niet de enige: