• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Google home

Google home in huis?

  • Yes! Hoe sneller hoe liever!

    Stemmen: 2 11,1%
  • No way! Ik hoef geen afluisterapparatuur in mijn living

    Stemmen: 6 33,3%
  • Misschien

    Stemmen: 2 11,1%
  • Heb ik reeds !

    Stemmen: 4 22,2%
  • Liever andere fabrikant.

    Stemmen: 3 16,7%
  • Geen mening

    Stemmen: 1 5,6%

  • Total voters
    18

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Al die updates de laatste tijd, en ik heb de indruk dat ik die niet ontvang, jullie?
Zo heb ik het donker thema nog niet gezien of moet je die activeren?
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Waar kan je dat dan zien of er updates beschikbaar zijn? Op je hub zelf? Smartphone app?
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Ben van scratch opnieuw begonnen vorige week en ik zag het thema staan.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Kan ik in google mits routine ofzo, zorgen dat mn licht aangaat? smorgens?
Maar enkel wanneer ik een alarm ingesteld heb op de hub?
 

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Mmm

Er zit geen clock app op de home..
Echter kan ik wel alarm toevoegen maar nergens de optie voor routines te activeren
En staat hij in Engels? Ik heb het hier enkel op gsm geprobeerd (is al miserie genoeg, het moet ook énkel engels zijn bvb). Straks even testen of ik dit werkend krijg op de hub
 

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Net even getest, en ik zie ook niet direct een optie. Routines in het Nederlands hebben ook nog niet alle functionaliteiten (zie bvb de clock app op je gsm, of de shortcuts naar routines). Het kan zijn dat je kan zeggen "zet een alarm om x en doe het licht uit als het alarm afgaat" of iets dergelijks, maar het werkt hier nog niet.
In elk geval, je bent niet de enige ;):
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Net even getest, en ik zie ook niet direct een optie. Routines in het Nederlands hebben ook nog niet alle functionaliteiten (zie bvb de clock app op je gsm, of de shortcuts naar routines). Het kan zijn dat je kan zeggen "zet een alarm om x en doe het licht uit als het alarm afgaat" of iets dergelijks, maar het werkt hier nog niet.
In elk geval, je bent niet de enige ;):
Dman

voted for it :p
Zal alleen heel lang duren voor dat naar hier komt zeker

Andere optie is Home assistant gebruiken, via dat alarm instellen en een geluid laten afspelen op de hub
en dan kan ik de rest vd routine ook koppelen