Pm me maar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Super! Ik heb je een PM gestuurd met de info.Pm me maar
paypall hier![]()
Super! Ik heb je een PM gestuurd met de info.
Bedankt om het forum te steunen! Jouw membership is bij deze met een jaar verlengd.Bedankt. Geld overgemaakt!
Bedankt dat je een bijdrage wil doen! Is hetzelfde nummer als vroeger, maar ik stuur ze nog even opnieuw door ter bevestiging.Stuur het rekening nr nog eens door .
(kan zijn dat ik het nog heb maar is om zeker te zijn héé .)
Dankjewel daarvoorChristof!Ik zie dat het bij mij elk jaar automatisch via Paypal gaat.
Doe ik. De rekening is nog niet veranderd, maar ik stuur ze nog eens door te bevestiging. Alvast bedankt dat je een bijdrage wil doen!PM nog eens je rekeningnummer? Ik heb het wel terug gevonden in mijn berichten maar wil zeker zijn…![]()
Overschrijving gedaan!
Bedankt voor jouw bijdrage! Wordt zeer geapprecieerd samen met jouwe showcase die looptbroodro0ster , ik ben pas sinds kort weer actief geworden omwille van de verhuis, maar wil je graag bedanken voor alle inzet en werk. Ook
demon voor hetzelfde de afgelopen jaren.
Ik heb zonet ook 12€ gestort via Paypal. Keep up the good work, Laat dit forum zeker niet stilvallen!
Dikke merci Jake!Betaald!![]()
Dikke merci! Ik was het even uit het oog verloren, maar ik heb je een PM gestuurd met de gegevens.Ik wil ook wel steunen, kom hier niet zo heel veel maar het is toch altijd een plezant weerkeren (ik vergeet het gewoon echt te vaak)
Dus je mag me altijd je gegevens doorgeven, je moet bij mij mijn status niet veranderen, daarvoor doe ik het allesbehalve![]()