• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Het Grote GoPro Topic

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Yo,   Aangezien ik mij een GoPro Hero3 Black Edition aangekocht heb wil ik wel het één en ander weten! Dus iedereen met vragen over de GoPro...feel free to ask in this topic! Filmpje welkom!   Eerste vraag wat gebruik je bij het duiken?  
05466759-photo-gopro-hero3.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.681
208
73
Ik weet niet waar je gaat skieen maar het zal geen 10min duren of men vraagt je deze constructie op te bergen voor de veiligheid. Zeker als je aan de liften komt. Heel leuk als je jezelf met de heli laat droppen op een eenzame bergflank (type Red Bull Art Of Flight)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
Teveel art of flight gezien denk ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.915
242
73
Ondanks dat dit zeer knappe beelden oplevert, zou ik me toch redelijk belachelijk voelen op de piste.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
Uhu absoluut

My thoughts!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Ok! Ga me dan alvast belachelijk maken!
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.486
311
93
Voor het duiken gebruik ik een bobber. Kost niet zoveel bij verlengbare tripod heb ik ook maar die heb ik nog niet gebruikt.   Verder heb ik ook een andere backplate met openingen achteraan. Daardoor zou je gemakkelijker het geluid mee kunnen opnemen. Uiteraard kan dit enkel gebruikt worden als er geen water/vuil of anders aan je camera kan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

BDC1987

Member
21 mrt 2013
71
0
9
Verlengbare tripod is echt een aanrader bij het skiën/snowboarden. Ga nu de vierde keer gaan snowboarden met de go pro, echt heerlijk om na een dagje knallen de beelden te herbekijken. Voor de sneeuw is extra batterij wel aan te raden, de koude vreet aan uw baterijduur. Nog een tip zorg altijd voor dubbele bevestiging, vb met een pad op ski of board maar maak hem dan ook nog vast aan je been ofzo. Ziet er mss niet uit, maar je go pro kwijtspelen wil je echt niet.   Ik gebruik meestal tripod, helm mount, headstrap rond arm of been gedraaid (bleeft meestal wel goed zitten), suction cup op mijn board gemonteerd of chestharnass.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.486
311
93
Batterij is idd een probleem. Tegen de middag is hij normaal gezien wel plat. Ik heb echter geen reserve. Als we stil staan zet ik hem wel altijd op pauze. Idem wanneer ik op de lift zit. Dat is toch meestal nutteloos beeldmateriaal...   Filmkes nadien bekijken is leuk. Maar als je daar een mooi filmken van wil maken moet je daar wel tijd en geduld in steken. Dat is niet zo simpel en heb ik zelf ook nog niet gedaan. Je moet daar ook de juiste software voor hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Yo,


Heb dus de Batpack ook met omhulsel, headstrap, cheststrap, gaat zo'n suction cup ook op ski's of is dat te groot?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.486
311
93
Das volgens mij te groot.. Die dat ik heb toch. Maar die is dan ook meer bedoeld voor een surfplank of snowboard.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.915
242
73
Ik gebruik Pinnacle Studio om de filmpjes te bewerken, dit is zeker niet het beste maar het is redelijk eenvoudig om te leren.   ps. Kan iemand anders u ook eens filmen als je die helicopter schroef op je hoofd hebt, dan kunnen we ook nog eens lachen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Ik gebruik Pinnacle Studio om de filmpjes te bewerken, dit is zeker niet het beste maar het is redelijk eenvoudig om te leren.   ps. Kan iemand anders u ook eens filmen als je die helicopter schroef op je hoofd hebt, dan kunnen we ook nog eens lachen
263a.png
  Ga kijken wat we kunnen doen!
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: