Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Gewoon de back of exit knop gebruiken en je komt terug in kodi. Super, heb je mijn naam vermeldt aub?fred1946 zei:Hoe zit dat met die stopknop,moet je dan de pauzeknop gebruiken. Veronderstel je kijkt een film niks aan,wil een andere film kijken,hoe doe je dat dan. Skank heb er 1 besteld,eind Mei,is het wachten waard. Wat betreft service,je had 100% gelijk toppie. Had wat vragen geplaats op de site,direct duidelijk antwoord. Even voor de duidelijk het is free delivery to anywhere in the EU. Heb er een goed gevoel er bij.
Top van je ! Dank jefred1946 zei:Ja dat heb ik tussen de regels vermeld als advies.
Ik kijk graag naar een film met de ondertiteling "in beeld", het is niet altijd mogelijk, hangt af van de - originele PGS - ondertiteling, maar als het kan doe ik dat. De 5 jaar oude Dune H1 is natuurlijk geen match voor de nagelnieuwe Q10 Pro. Ben wel zeer tevreden over mijn Dune. Ik ben echter van plan om te investeren in een nieuwe tv (bv een Samsung KS8000) en daar hoort ook een nieuwe mediaspeler bij. Ik wil wel geen gedoe met Kodi. Gewoon een Harde schijf erin met een hoopje films en kijken maar. Via de wrapper? Wat me bevalt aan de Q10 Pro is de hdmi 2.0a en HDR. Dit heeft de Dune Solo 4K niet. In 2016 met een mediaspeler komen en geen HDR, een flater naar mijn mening. Bij de Q10 Pro ontbreekt dan weer een stopknop op de afstandsbediening. Heeft die trouwens Play, Rew, Fwd, Skip, ... toetsen? Net zoals bij een BD Speler. Op de afstandsbediening van m'n H1 is dat allemaal aanwezig, heel makkelijk te bedienen. Ook voor de vrouw, kinderenSkank zei:Dat speelt hij feilloos af ja, uiteraard. Die dune is een no match tov de himedia Q10 pro Wat het hoger/lager plaatsen van subs, zou ik moeten checken. Waarom doe je dit?