Skank
Well-Known Member
Er is nieuwe firmware he, zou deze dringend moeten testen http://www.futeko.com/newforum/index.php?topic=1045.0
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
waarom bekijk je die ene die probs geeft via kodiplayer en niet de wrapper?Jake zei:Nu,al bij al ben ik wel tevreden van de Q10 pro. Ik vind wel dat het beeld en geluid iets beter is dan m'n 'ouwe' Dune D1.Moeilijk te vergelijken aangezien m'n Dune terug in z'n doos zit en binnenkort in verkoop gaat. Over de micro stutter en frame skips ben ik natuurlijk minder tevreden maar ze zullen wel afhankelijk zijn van de bron imo. - 8 afl van Stranger Things via Wrapper: zeer sporadisch stutter ,zodanig miniem dat als je toevallig met je ogen knippert dat je het waarschijnlijk gemist hebt. -6 afl van GOT via Wrapper waar ik (tot nu toe) niks van stutter heb gemerkt. -1 film via de Kodi -player waar ik zeer regelmatig Frame skips en stutter heb gezien. -Straks Super VS Bat via de wrapper bekijken,hopelijk geen probs
Bedankt voor de tip. Simpel maar zeer efficient !mike zei:je kan op een makkelijke manier subtitles downloaden . Je zet je film op via de kodi player je zoekt je ondertiteling , normaal gezien worden je ondertiteling nu gedownload en bij je film gezet . Nu zet je de film op via de wrapper en kijk ik eens wie daar is je ondertiteling