Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
dd if=/dev/<usb stick oud> of=/dev/<usb stick nieuw> bs=4096
of
specifieert. Hiermee maak je een 1-op-1 kopie van de ganse stick, inclusief partities en alles. Gewoon inpluggen en daar van opstarten dan.lsblk
. Gewoon eens uitvoeren voor je de nieuwe insteekt en dan erna en kijk wat er is bijgekomen.Het werkt idd nog. Gewoon een USB 2 stick ipv 3. Zal eens proberen via de backup methode. Indien dat niet werkt de copy... Bedankt!
Voor degene die een RP Pi gebruiken. Ooit al aan gedacht om een deze addon te kopen zodat je PoE kan gebruiken voor je RP?
Klopt. Maar dan ga ik hem fysiek zien staan en ga ik er aan denken om tijd in te steken... Ken je eigen soms![]()
Iemand ervaring met scripts voor HA?
Blijkbaar DE weg om "slapen gaan" te maken die alles uitzet..
Bedoeling is dat ik dit met google activeer...
Gezien ik automations niet kan aansturen met google (tenzij met boolean, maar das mss niet de goeie manier), ben ik aangewezen op een script.
Ik kan de scene aanzetten (maar niet off via google) maar moet dat wel?
Of blijft de scene dan aan zolang hij niet off geweest is, en kan ik hem dan de volgende keer niet activeren?
Vandaar de enige optie denk ik, scripts...