• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

HT plannen/wensen voor 2024?

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Wat zijn jullie HT plannen of wensen voor 2024?

Zelf wil ik mijn projector upgraden en een groter akoestisch transparant scherm met de center er achter.
Maar aangezien ik panelen heb gemaakt rondom het scherm, gaat dit veel werk zijn dus ik twijfel nog.
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
HT plannen voor 2024, hummm zal niet meteen geliefd zijn als ik zeg afbouwen die handel 8-)

Jaren geleden dat ik nog echt met 7.1 gedraaid heb, momenteel staan momenteel de Focus er met de center speaker De rest staat niet eens op zijn plaats. Eigenlijk mag alles buiten, speakers, processor en twee versterkers want meeste wat ik kijk is toch maar 2.1

Dus ja plannen maar eerder inkrimpingsplannen.
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
HT plannen voor 2024, hummm zal niet meteen geliefd zijn als ik zeg afbouwen die handel 8-)

Jaren geleden dat ik nog echt met 7.1 gedraaid heb, momenteel staan momenteel de Focus er met de center speaker De rest staat niet eens op zijn plaats. Eigenlijk mag alles buiten, speakers, processor en twee versterkers want meeste wat ik kijk is toch maar 2.1

Dus ja plannen maar eerder inkrimpingsplannen.
Wat zou je dan doen?
Soundbar ofzo?
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Nog niet zeker wat ik precies ga doen. Opstelling zal er volgend jaar wel helemaal uit moeten wegens werken in huis, zal ergens voor het voorjaar zijn dus heb nog wat tijd om te beslissen.

Soundbar welllicht niet nee.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
HT plannen voor 2024, hummm zal niet meteen geliefd zijn als ik zeg afbouwen die handel 8-)

Jaren geleden dat ik nog echt met 7.1 gedraaid heb, momenteel staan momenteel de Focus er met de center speaker De rest staat niet eens op zijn plaats. Eigenlijk mag alles buiten, speakers, processor en twee versterkers want meeste wat ik kijk is toch maar 2.1

Dus ja plannen maar eerder inkrimpingsplannen.
oh echt?
Benieuwd wel.
Geen atmos speakers te koop? :p
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Ik ben aan het bouwen dus geen plannen bij mij. Ik twijfel wel om voldoende luidsprekerskabel te leggen moest ik nadien update willen doen in aantal boxen.

Afhankelijk van de overnemer van ons huis is er wel een kans dat zij mijn tv overnemen. Indien dat het geval in zou ik mss een ultra short throw projector nemen ipv een tv.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.116
324
113
Ik hoop in 2024 een nieuwe HT te bouwen. Eerst nog wat andere klusjes in huis afwerken en de tuin is ook nog een wildernis. Tegen volgende winter zou ik er graag gebruik van kunnen maken. Hopelijk is dat realistisch.
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Waarschijnlijk de tv kast upgraden en eventueel upgrade centerspeaker & atmos
 

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
Goh hier wordt de HT toch wel vaak gebruikt, plannen hier zijn vooral de verdere wanden af te werken en misschien eind volgend jaar al een betere projector te kopen al is dat nog allesbehalve zeker want ik ben eigenlijk vrij tevreden over mijn huidige projector EN ik wil in 2025 terug een reis doen naar Amerika met de kids :)
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx and Skank

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
Ik zag net dit zoekertje

Voor een volgende upgrade zou ik dus echt een "vrouwelijke bioscoopversterker" willen. Geen idee wat het verschil is, maar zo op papier denk ik toch een sterkere voorkeur te hebben voor een "adembenemende Vrouw-bioscoopversterker". Als iemand mij op weg kan helpen, dan hoor ik dat graag? bedankt! :D